Saturday , December 16 2017

क़िला गोलकोंडा की मस्जिद तारामती में ज़ुहर की नमाज़ की अदायगी

शम्सआबाद 16 अगस्त: शहरे हैदराबाद का तारीख़ी क़िला गोलकोंडा जहां पिछ्ले तीन साल से रियासत तेलंगाना के चीफ़ मिनिस्टर के चन्द्रशेखर राव‌ यौम-ए-आज़ादी और यौम जमहूरीया के मौके पर क़ौमी पर्चम लहरा रहे हैं जिसके अक़ब में ही एक मस्जिद वाक़्ये है जो कई सालों से ग़ैर-आबाद है।

अबदुल मुकीतचाँद टीआरएस मीनारीटी सेल स्टेट जनरल सैक्रेटरी ने आज यौम-ए-आज़ादी तक़रीब के इख़तताम के बाद मस्जिद तारामती में सबसे पहले नमाज़ शुक्राना अदा की और ज़ुहर की नमाज़ बाजमाअत अदा करते हुए ग़ैर-आबाद मस्जिद को आबाद किया। उन्होंने बताया कि मस्जिद तारामती जो पिछ्ले 60 ता 70 साल से ग़ैर-आबाद है अवाम तफ़रीह के लिए आते हैं इस ग़ैर-आबाद मस्जिद को आबाद करने और पंजवक़्ता नमाज़ की अदायगी के लिए चीफ़ मिनिस्टर से नुमाइंदगी की जाएगी और इस मस्जिद को आबाद करवाया जाएगा।

ग़ैर-आबाद मसाजिद को आबाद करना हर मुस्लमान का फ़र्ज़ है। अबदुल मुकीत ने शम्सआबाद तरकारी मार्किट की मस्जिद को आबाद क्या, उस के अलावा एग्रीकल्चरल यूनीवर्सिटी राजिंदरनगर की ग़ैर-आबाद मस्जिद को आबाद करवाया और ज़ौ पार्क के बिलकुल क़रीब में वाक़्ये एक और ग़ैर-आबाद मस्जिद को आबाद करवाया और कई ग़ैर-आबाद मसाजिद को आबाद कराने में उन्होंने अहम रोल अदा किया।

TOPPOPULARRECENT