Monday , December 11 2017

क़ुतुबशाही मस्जिद हज़रत अबुबकर मामडपल्ली से नाजायज़ क़ब्ज़ा बर्ख़ास्त

हैदराबाद 02 जनवरी : हलक़ा असैंबली महेश्वरम में ग़ैर आबाद क़ुतुबशाही 23 मसाजिदों को आबाद करने के सिलसिले में आज जनाब अबदुल्लाह बिन ऊद सीनईर कांग्रेस क़ाइद-ओ-सदर महनाज उल-क़ुरआन रंगा रेड्डी ने मामड़पल्ली( जलपल्ली रोड ) पर वाक़े क़दीम म

हैदराबाद 02 जनवरी : हलक़ा असैंबली महेश्वरम में ग़ैर आबाद क़ुतुबशाही 23 मसाजिदों को आबाद करने के सिलसिले में आज जनाब अबदुल्लाह बिन ऊद सीनईर कांग्रेस क़ाइद-ओ-सदर महनाज उल-क़ुरआन रंगा रेड्डी ने मामड़पल्ली( जलपल्ली रोड ) पर वाक़े क़दीम मस्जिद क़ुतुब शाही हज़रत अबूबकर नाजायज़ क़ाबज़ीन को बर्ख़ास्त करने आज मुक़ामी अवाम-ओ-क़ाइदीन के हमराह क़ाबज़ीन को बर्ख़ास्त करने की मुहिम चलाई और क़ब्ज़ा बर्ख़ास्त करवाया ।

जनाब अबदुल्लाह बिन ऊद ने बताया कि इन्सपैक्टर पुलिस पहाड़ी शरीफ़ मिस्टर गेरी कुमार मौक़ा पर पहुंच गए और नाजायज़ क़ाबज़ीन और शरपसंदों को हटाते हुए ओक़ाफ़ी इमलाक से क़बज़ा बर्ख़ास्त करवाया । उन्हों ने शरपसंदों और लैंड गिरा बरस को सख़्त वार्निंग देते हुए कहा कि वो पहाड़ी शरीफ़ पुलिस स्टेशन हदूद में लैंड ग़राबिंग के ख़ातमा के लिए ख़ुसूसी मुहिम चलाईंगे ।

जनाब अबदुल्लाह बिन ऊद ने वक़्फ़ बोर्ड को होश में आकर फ़ौरी हरकत में आने का मुतालिबा किया और कहा कि वो वक़्फ़ बोर्ड की ख़ुसूसी टीम के ज़रीया हदबंदी करवाते हुए क़ीमती ओक़ाफ़ी इमलाक का तहफ़्फ़ुज़ यक़ीनी बनाए। उन्हों ने महिकमा आसारे-ए-क़दीमा के ओहदेदारों से भी तारीख़ी इमारतों की देख भाल और हदबंदी का मुतालिबा किया।

इस मौक़ा पर जनाब अबदुल्लाह दयानी , जनाब एम ए हुसैन , जनाब सालिम अमूदी , जनाब अहमद और दीगर मौजूद थे।

TOPPOPULARRECENT