Friday , December 15 2017

क़ुदरत रखते हुए माफ़ कर देना पैग़ंबरी शेवा

हैदराबाद ।1‍० फरवरी : मॆहदी पटनम अज़्रा पब्लिक स्कूल में हर साल की तरह इस साल भी जलसा सीरत उन्नबी(सल.) मुनाक़िद किया गया । जिस में मुक़ाबला क़िरात क़ुरान-ए-पाक के इलावा तलबा-ए-तालिबात ने सीरत उन्नबी के मुख़्तलिफ़ उनवानात पर शम्मा मॊ

हैदराबाद ।1‍० फरवरी : मॆहदी पटनम अज़्रा पब्लिक स्कूल में हर साल की तरह इस साल भी जलसा सीरत उन्नबी(सल.) मुनाक़िद किया गया । जिस में मुक़ाबला क़िरात क़ुरान-ए-पाक के इलावा तलबा-ए-तालिबात ने सीरत उन्नबी के मुख़्तलिफ़ उनवानात पर शम्मा मॊहम्मदी के परवानों के क़ुलूब को मुनव्वर करने की सआदत हासिल करने काएजाज़ हासिल किया ताकि नई नसल को हुज़ूर अकरम ई की सीरत तॆय्य्बा से रोशनास हो कर अपनी ज़िंदगी को अपने रसोलऐ के उस्वा पर ढाल सकीं । इलावा अज़ीं तलबा-ए-नेबारगाह रिसालत मआब में हदया नाअत पेश किया ।

वाइस चीर पर्सन‌ डाक्टर फ़ातिमा ने अपने फ़िक्री ख़्यालात का इज़हार किया और तलबा-ए-तालिबात को सुन्नत के मुताबिक़ ज़िंदगी गुज़ारने की तलक़ीन की ।

प्रिंसिपल मुहतरमा मुमताज़ जहां ने कहा कि हर मरहला मैं तलबा-ए-ओ- तालिबात को चाहिए कि अख़लाक़ नबवी और इत्तिबा नबवी को लाज़िमकरलीं बिद्दत और ख़ुराफ़ात से कली तौर पर इजतिनाब करें और वही काम करें जिस का सबूत किताब-ओ-सुन्नत से मिलता है । आख़िर में सदर स्कूल जनाब वली अल्लाह ने अपने सदारती ख़िताब में हुक़ूक़ उल-ईबाद और इस्लाम के उसूली बुनियादों की वज़ाहत की । कामयाब मुक़र्रर उन की हिम्मतअफ़्ज़ाई की गई और इनामात तक़सीम किए गए । अज़ीज़ी अबदुल्लाह की दुआ पर जलसे का इख़तताम हुआ ।

TOPPOPULARRECENT