Monday , December 18 2017

कांग्रेस अकलीयती डिपार्टमैंट का आज अकलीयती कन्वेन्शन

प्रदेश कांग्रेस अक़लियत डिपार्टमेंट की जानिब से 18 जुलाई को गांधी भवन में मुनाक़िद (आयोजित) किये जाने वाले अकलीयती कन्वेन्शन की मुकम्मल त्यारियां हो चुकी हैं । इजलास (मीटिंग) में एस सी , एस टी तबक़ात की तर्ज़ पर मुस्लमानों की तरक़्

प्रदेश कांग्रेस अक़लियत डिपार्टमेंट की जानिब से 18 जुलाई को गांधी भवन में मुनाक़िद (आयोजित) किये जाने वाले अकलीयती कन्वेन्शन की मुकम्मल त्यारियां हो चुकी हैं । इजलास (मीटिंग) में एस सी , एस टी तबक़ात की तर्ज़ पर मुस्लमानों की तरक़्क़ी-ओ-बहबूद के लिए क़रारदाद मंज़ूर करने और दूसरे मसाइल की यकसूई (हल) के लिए हिक्मत-ए-अमली (रणनीति) तय्यार की जाएगी ।

सदर अक़लियत डिपार्टमेंट मिस्टर मुहम्मद सिराज उद्दीन ने बताया कि 18 जुलाई को 12 बजे दिन इजलास (मीटिंग) मुनाक़िद (आयोजित) होगा जिस में चीफ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी-ओ-सदर प्रदेश कांग्रेस मिस्टर बी सत्य नारायना के इलावा सदर इंडियन कांग्रेस अक़लियत डिपार्टमैंट मिस्टर इमरान अलरहमान क़िदवाई के इलावा वुज़रा साबिक़ (भूत पूर्व) वुज़रा अरकान (सदस्य ) असैंबली एम एल सीज़ वो पार्टी क़ाइदीन शिरकत करेंगे ।

अक़ल्लीयतों के 4.5 फीसद तहफ़्फुज़ात वज़ीर आज़म के 15 नकाती प्रोग्राम पर अमल आवरी वक़्फ़ जायदादों (प्रोपर्टीज) के तहफ़्फ़ुज़ (सुरक्षा ) के इलावा दूसरे मसाइल पर ग़ौर कर के उन्हें हल कराने मुस्तक़बिल की हिक्मत-ए-अमली (रणनीति) तय्यार की जाएगी ।

TOPPOPULARRECENT