Wednesday , December 13 2017

कांग्रेस अरकान-ए-पार्लीमैंट की आज़ाद से बातचीत ग़ैर मुख़्ततम

हैदराबाद ।२८ । मार्च (सियासत न्यूज़) तलंगाना के मसला पर पार्लीमैंट में एहतिजाज करने वाले कांग्रेस अरकान-ए-पार्लीमैंट से मर्कज़ी वज़ीर-ए-सेहत मिस्टर ग़ुलाम नबी आज़ादकी बातचीत ग़ैर मुख़्ततम रही है। 28 मार्च को दुबारा बातचीत करने क

हैदराबाद ।२८ । मार्च (सियासत न्यूज़) तलंगाना के मसला पर पार्लीमैंट में एहतिजाज करने वाले कांग्रेस अरकान-ए-पार्लीमैंट से मर्कज़ी वज़ीर-ए-सेहत मिस्टर ग़ुलाम नबी आज़ादकी बातचीत ग़ैर मुख़्ततम रही है। 28 मार्च को दुबारा बातचीत करने का फ़ैसला किया गया । कांग्रेस के अरकान-ए-पार्लीमैंट ने तेलंगाना पर फ़ैसला होने तक पार्लीमैंट इजलास को चलने देने का ऐलान किया।

हुक्मराँ कांग्रेस के अरकान-ए-पार्लीमैंट ने आज दूसरे दिन भी पार्लीमैंट में तेलंगाना मसला पर अपना एहतिजाज जारी रखा। मर्कज़ी वज़ीर-ए-सेहत-ओ-इंचार्ज कांग्रेस उमूर मिस्टर ग़ुलाम नबी आज़ाद ने एहितजाजी कांग्रेस के अरकान-ए-पार्लीमैंट को तलब कर के बातचीत की । एवान की कार्रवाई में ख़लल डालते हुए ऐवान का क़ीमतीवक़्त ज़ाए ना करने का मश्वरा दिया । कांग्रेस के अरकान-ए-पार्लीमैंट ने कहा कि बजट की मंज़ूरी में तआवुन किया जाएगा। साथ ही एवान की कार्रवाई चलने नहीं दिया जाएगा ।

कांग्रेस के अरकान-ए-पार्लीमैंट ने फ़ैसला लेने पर ताख़ीर होने से इलाक़ा तेलंगाना के तलबा-ए-ओ- नौजवान मायूस और ताज़ा दो ख़ुदकुशी वाक़ियात पेश आने का हवाला दिया। इजलास के बाद मीडीया से बातचीत करते हुए कांग्रेस के रुकन पार्लीमैंट मिस्टर जी सुखिंदर रेड्डी ने कहा कि हम ने तेलंगाना रियासत की तशकील तक अपने एहतिजाज को जारी रखने के फ़ैसले से आज़ाद को वाक़िफ़ करा दिया है।

TOPPOPULARRECENT