Sunday , December 17 2017

कांग्रेस और टी आर एस में ख़ुशगवार ताल्लुक़ात, इत्तिहाद के लिए मुज़ाकरात

मर्कज़ी वज़ीर जय राम रमेश ने कहा कि कांग्रेस और टी आर एस में ख़ुशगवार ताल्लुक़ात हैं और इत्तिहाद के लिए मुज़ाकरात जारी हैं। उन्हों ने कहा कि टी आर एस को कांग्रेस में ज़म करने से इनकार के बावजूद कांग्रेस, सरब्राह टी आर एस के चन्द्र शेखर र

मर्कज़ी वज़ीर जय राम रमेश ने कहा कि कांग्रेस और टी आर एस में ख़ुशगवार ताल्लुक़ात हैं और इत्तिहाद के लिए मुज़ाकरात जारी हैं। उन्हों ने कहा कि टी आर एस को कांग्रेस में ज़म करने से इनकार के बावजूद कांग्रेस, सरब्राह टी आर एस के चन्द्र शेखर राव से राबिता में है और दोनों जमातों में सियासी इत्तिहाद के लिए ख़ुशगवार माहौल में मुज़ाकरात जारी हैं।

साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी की जानिब से रियासत की तक़सीम के फ़ैसला को सुप्रीम कोर्ट में चैलेंज करने के सवाल का जवाब देते हुए उन्हों ने कहा कि इस पर उन्हें कोई हैरत नहीं है, हिंदुस्तान के हर शहरी को अदलिया का दरवाज़ा खटखटाने का हक़ है, जब कि तेलंगाना का बिल दस्तूरी है, क्योंकि बिल की तैयारी से क़ब्ल तमाम क़ानूनी पहलू पर माहिरीन की राय हासिल की गई थी।

उन्हों ने लोक सभा में तरमीमात पेश ना करने वाली बी जे पी पर राज्य सभा में तरमीमात पेश करते हुए सियासी ड्रामा बाज़ी का इल्ज़ाम आइद किया। उन्हों ने तेलंगाना के पसमांदा अज़ला को दस साल तक टैक्स से इस्तसनाई के फ़ैसला से वाक़िफ़ कराया।

TOPPOPULARRECENT