Friday , December 15 2017

कांग्रेस और तलगोदीशम अवामी एतिमाद से महरूम सिर्फ बलंद बाँग दावे,अमली इक़दामात नदारद: शर्मीला

हैदराबाद।31अक्टूबर, सदर वाई ऐस आर कांग्रेस पार्टी मिस्टर जगन मोहन रेड्डी की बहन शर्मीला ने अपनी पदयात्रा के 14वें दिन समाज के मुख़्तलिफ़ तबक़ात से मुलाक़ात करते हुए कहा कि कांग्रेस और तलगोदीशम पार्टी अवामी एतिमाद से महरूम हो गई ह

हैदराबाद।31अक्टूबर, सदर वाई ऐस आर कांग्रेस पार्टी मिस्टर जगन मोहन रेड्डी की बहन शर्मीला ने अपनी पदयात्रा के 14वें दिन समाज के मुख़्तलिफ़ तबक़ात से मुलाक़ात करते हुए कहा कि कांग्रेस और तलगोदीशम पार्टी अवामी एतिमाद से महरूम हो गई हैं, उन्हें इक़तिदार पर बरक़रार रहने या इक़तिदार का ख़ाब देखने का अख़लाक़ी हक़ नहीं है।

पदयात्रा मुनज़्ज़म करनेवाली शर्मीला से आज ख़वातीन के एक ग्रुप ने मुलाक़ात करते हुए कहा कि सेल्फ हेल्प् ग्रुप की ख़वातीन को हुकूमत से कोई क़र्ज़ वसूल नहीं हो रहा है, हुकूमत की जानिब से बलासू दी क़र्ज़ देने के सिर्फ बलंद बाँग दावे ही किए जा रहे हैं। इन ख़वातीन को किरण कुमार रेड्डी की हुकूमत से तवक़्क़ुआत ना रखने का मश्वरा देते हुए कहा कि इन के वालिद डाक्टर राज शेखर रेड्डी ने ख़वातीन को ख़ुदमुख़तार बनाने के लिए करोड़ों रुपये सिर्फ 25पैसे सूद पर क़र्ज़ दिया था लेकिन मौजूदा हुकूमत इस स्कीम पर अमल करने में पूरी तरह नाकाम होगई है।

उन्हों ने कहा कि पकवान गैस की सब्सीडी मैं तख़फ़ीफ़ करते हुए ख़वातीन पर माली बोझ आइद किया जा रहा है। उन्हों ने कहा कि लाखों अकऱ् फ़ाज़ अराज़ी को सेराब करने के लिए आबपाशी पराजकटस की तामीर के लिए राज शेखर रेड्डी ने 50हज़ार करोड़ रुपये ख़र्च किए थे। मौजूदा हुकूमत अधूरे तामीरी कामों को मुकम्मल करने में भी नाकाम होगई है।मिसिज़ शर्मीला ने सदर तलगोदीशम पार्टी पर तन्क़ीद करते हुए कहा कि तलगोदीशम पार्टी के पास हुकूमत के ख़िलाफ़ तहरीक अदमे इअतिमाद पेश करने के लिए अरकान असैंबली की दरकार तादाद मौजूद है फिर भी पदयात्रा करते हुए चंद्रा बाबू नायडू नाअहल कांग्रेस हुकूमत के लिए ढाल बने हुए हैं।

TOPPOPULARRECENT