Tuesday , December 19 2017

कांग्रेस और तेलगुदेशम में साज़ बाज़ का इल्ज़ाम मुस्तर्द

हैदराबाद ०६अक्तूबर (सियासत न्यूज़) कांग्रेस मुक़न्निना पार्टी ने वाई ऐस आर कांग्रेस की एज़ाज़ी सदर मिसिज़ वजया अम्मां की जानिब से जगन मोहन रेड्डी की ज़मानत रोकने के लिए कांग्रेस और तेलगुदेशम मैं साज़ बाज़ के इल्ज़ाम को मुस्तर्

हैदराबाद ०६अक्तूबर (सियासत न्यूज़) कांग्रेस मुक़न्निना पार्टी ने वाई ऐस आर कांग्रेस की एज़ाज़ी सदर मिसिज़ वजया अम्मां की जानिब से जगन मोहन रेड्डी की ज़मानत रोकने के लिए कांग्रेस और तेलगुदेशम मैं साज़ बाज़ के इल्ज़ाम को मुस्तर्द कर दिया। आज सी एलपी ऑफ़िस असम्बली में प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए गर्वनमैंट चीफ़ विहिप जी वेंकट राम रेड्डी ने कहा कि अगर जगन मोहन रेड्डी बेक़सूर हैं तो वो अपनी बेगुनाही अदलिया के रूबरू साबित करें।

वाई ऐस आर कांग्रेस ग़ैर ज़रूरी तौर पर कांग्रेस पर झूटे इल्ज़ामात आइद करते हुए जगन मोहन रेड्डी की बदउनवानीयों पर पर्दा डालने की कोशिश कर रही है। उन्हों ने कहा कि मिसिज़ वजया अम्मां और जगन की बहन शर्मीला कांग्रेस पर ग़ैर ज़रूरी तन्क़ीदें कर रही हैं। कांग्रेस एक क़ौमी जमात ही, इस को इलाक़ाई जमातों की सरगर्मीयों से कोई दिलचस्पी नहीं ही।

बदउनवानीयों और बे क़ाईदगियों की चार्ज शीट सी बी आई ने पेश करदी ही, अगर जगन बेक़सूर हैं तो अदालत में इस के ख़िलाफ़ सबूत पेश करें। गर्वनमैंट चीफ़ विहिप ने कहा कि चीफ़ मिनिस्टर और तलंगाना के कांग्रेस अरकान-ए-पार्लीमैंट में कोई इख़तिलाफ़ नहीं हैं, मीडीया बिलावजह राई को पहाड़ बनाते हुए इख़तिलाफ़ात की तशहीर कर रहा है।

उन्हों ने कहा कि कांग्रेस क़ाइदीन में यकजहती है, ताहम बाअज़ मसाइल पर इत्तिफ़ाक़ राय नहीं हैं। गर्वनमैंट चीफ़ विहिप ने कहा कि रियासत की तरक़्क़ी के लिए दिन रात काम करने वाले चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी का इमेज बिगाड़ने मीडीया के मख़सूस गोशे कोशिश कर रहे हैं।

मिस्टर जी वेंकट राम रेड्डी ने पदयात्रा के दौरान चंद्रा बाबू नायडू की जानिब से तेलगुदेशम को इक़तिदार हासिल होने की सूरत में किसानों को 9 घंटे मुफ़्त बर्क़ी सर अबरा ही के ऐलान पर तन्क़ीद करते हुए कहा कि कांग्रेस की मुफ़्त बर्क़ी सरबराही के ऐलान पर मिस्टर नायडू ने तन्क़ीद की थी और बर्क़ी तार पर कपड़ा सिखाने का इद्दिआ किया था। कांग्रेस हुकूमत की जानिब से मुफ़्त बर्क़ी सरबराही के बाद अब वो भी मुफ़्त सरबराही का ऐलान कर रहे हैं।

TOPPOPULARRECENT