Tuesday , January 23 2018

कांग्रेस और तेलुगु देशम क़ाइदीन की जगन से जेल में मुलाक़ात

हैदराबाद 30 जनवरी : वाई एस जगन मोहन रेड्डी से मुलाक़ात करने वालों की फ़हरिस्त तवील होती जा रही है और इस में वाई एस आर कांग्रेस नहीं बल्के कांग्रेस और तेलुगु देशम से ताल्लुक़ रखने वालों की तादाद ज़्यादा है। दो साबिक़ अरकान एसम्बली ने चंच

हैदराबाद 30 जनवरी : वाई एस जगन मोहन रेड्डी से मुलाक़ात करने वालों की फ़हरिस्त तवील होती जा रही है और इस में वाई एस आर कांग्रेस नहीं बल्के कांग्रेस और तेलुगु देशम से ताल्लुक़ रखने वालों की तादाद ज़्यादा है। दो साबिक़ अरकान एसम्बली ने चंचल गौड़ा जेल पहूंच कर जगन से आज मुलाक़ात की। विशाखापटनम के चौडा वर्म से ताल्लुक़ रखने वाले सीनीयर कांग्रेस लीडर बाली रेड्डी सत्य राव‌ ने आज जगन से जेल में तक़रीबन एक घंटा बात की।

सत्य राव‌ साबिक़ वज़ीर भी रह चुके हैं। खम्मम के साबिक़ तेलुगु देशम रुकन एसम्बली पी वेंकटेश्वर लो ने भी जगन से चंचल गौड़ा जेल में मुलाक़ात की। समझा जाता है कि इन दो क़ाइदीन ने वाई एस आर कांग्रेस में शमूलीयत के इमकानात पर जगन से तबादला-ए-ख़्याल किया।जगन ग़ैर मुतनासिब असासा जात मुक़द्दमे में जेल में हैं और अब तक उन्हों ने कई मर्तबा दरख़ास्त ज़मानत दाख़िल की है लेकिन सी बी आई की शदीद मुख़ालिफ़त की वजह से उन की ज़मानत मंज़ूर नहीं की गई।

TOPPOPULARRECENT