Sunday , July 22 2018

कांग्रेस और बी जे पी उम्मीदवारों के

आम आदमी पार्टी के सीनियर क़ाइद योगेंद्र यादव जो गुड़गांव‌ लोक सभा हलक़ा से इंतिख़ाबी मैदान में हैं, ने आज अपनी हरीफ़ जमातों कांग्रेस और बी जे पी पर इल्ज़ाम आइद किया कि जिस वक़्त वो पर्चा नामज़दगी दाख़िल कररहे हैं उसवक़्त हलफ़नामा मे

आम आदमी पार्टी के सीनियर क़ाइद योगेंद्र यादव जो गुड़गांव‌ लोक सभा हलक़ा से इंतिख़ाबी मैदान में हैं, ने आज अपनी हरीफ़ जमातों कांग्रेस और बी जे पी पर इल्ज़ाम आइद किया कि जिस वक़्त वो पर्चा नामज़दगी दाख़िल कररहे हैं उसवक़्त हलफ़नामा में अपनी ग़ैर मनक़ूला और मनक़ूला जायदादों का तख़मीना ग़लत अंदाज़ में पेश कररहे हैं।

जिससे ये बावर करवाना है कि उन के पास ज़्यादा दौलत नहीं है। एक प्रेस कान्फ़्रेंस से ख़िताब करते हुए यादव ने कहा कि बी जे पी उम्मीदवार इंद्रजीत सिंह ने अपने असासा जात का तख़मीना सिर्फ़ 14.1 करोड़ रुपये लगाया है जबकि मौजूदा क़ीमतों को मद्द-ए-नज़र रखा जाये तो उनकी ये ग़ैर मनक़ूला जायदादें 300 करोड़ रुपये की हैं।

उन्होंने कहा कि कांग्रेस उम्मीदवार रा धर्म पाल ने अपनी तमाम जायदादों का कोई ख़ुलासा नहीं किया है और सिर्फ़ इतना कहा है कि वो सिर्फ़ एक हिंदू ग़ैर मुनक़सिम ख़ानदान (HUF) के कर्ता धर्ता होने के नाते अपने तमाम असासा जात का इनकम टैक्स अदा करते हैं। उन्हों ने अपनी ग़ैर मनक़ूला जायदादों का तख़मीना 6.5 करोड़ रुपये लगाया है। अगर ये बात किसी से कही जाये तो वो हंसेगा क्योंकि गुड़गांव‌ में राव धर्म पाल एक बड़े डेवलपर की हैसियत से मशहूर हैं।

TOPPOPULARRECENT