Thursday , December 14 2017

कांग्रेस और वाई ऐस आर कांग्रेस का मुस्तक़बिल ख़त्म !

सदर तेलगुदेशम मिस्टर एन चंद्रा बाबू नायडू ने इल्ज़ाम आइद किया कि जगन मोहन रेड्डी रियासत में क़तल-ओ-ग़ारतगरी की सियासत का अहया(दोबारा शरू) करने की कोशिश में मसरूफ़ हैं। अगर किसी वजह से जगन मोहन रेड्डी को इक़तिदार हासिल हो जाए तो ज

सदर तेलगुदेशम मिस्टर एन चंद्रा बाबू नायडू ने इल्ज़ाम आइद किया कि जगन मोहन रेड्डी रियासत में क़तल-ओ-ग़ारतगरी की सियासत का अहया(दोबारा शरू) करने की कोशिश में मसरूफ़ हैं। अगर किसी वजह से जगन मोहन रेड्डी को इक़तिदार हासिल हो जाए तो जगन मोहन रेड्डी चीफ़ मिनिस्टर बन जाऐंगे मंगली कृष्णा को वज़ारत-ए-दाख़िला का ओहदा देंगे, विजए साई रेड्डी वज़ीर फाइनेंस होंगे, माइनिंग माफ़िया के सरग़ना गाली जनार्धन रेड्डी और भानू किरण जैसे लोग वज़ीर-ए-बहबूद बराए ख़वातीन बनाए जाऐंगे।

मिस्टर नायडू आज अपने सह रोज़ा दौरा-ए-कड़पा के इख़तेताम पर अवाम से ख़िताब कर रहे थे। उन्हों ने बताया कि जगन मोहन रेड्डी रियासत में गिरोह वारीयत को फ़रोग़ देते हुए इक़तिदार हासिल करने की कोशिशों में मसरूफ़ हो चुके हैं। उन्हों ने बताया कि रियासत में वाई ऐस आर कांग्रेस, कांग्रेस और दीगर जमातों का कोई मुस्तक़बिल बाक़ी नहीं रहा। अवाम तेलगुदेशम पार्टी को इक़तिदार में देखने के मुतमन्नी हैं।

मिस्टर नायडू ने हुकूमत की जानिब से एक रुपया कीलो चावल स्कीम की तशहीर पर हैरत का इज़हार करते हुए कहा कि हुकूमत एक रुपया कीलो चावल की स्कीम की तशहीर पर लाखों रुपये ख़र्च कर रही है। सदर तेलगुदेशम ने हुकूमत को चैलेंज करते हुए कहाकि हुकूमत एक रुपया कीलो नमक फ़राहम करके दिखाए।

उन्हों ने हुकूमत पर इल्ज़ाम आइद किया कि हुकूमत अश्या-ए-ज़रुरीया की क़ीमतों पर कंट्रोल में नाकाम हो चुकी है। उन्हों ने बताया कि रियास्ती हुकूमत को ग़रीब अवाम के बजाय जराइम में मुलव्विस अफ़राद की फ़िक्र लाहक़ है।

मिस्टर नायडू कड़पा के बाद ज़िला करनूल के मुख़्तलिफ़ इलाक़ों का दौरा करते हुए ज़िमनी इंतेख़ाबात में पार्टी के लिए मुहिम चलाएंगे।

TOPPOPULARRECENT