Tuesday , April 24 2018

कांग्रेस और वाई ऐस आर कांग्रेस के दरमयान खु़फ़ीया मुफ़ाहमत

हैदराबाद ।०८। सितंबर : ( सियासत न्यूज़ ) : वाई ऐस आर की पदयात्रा पर के वे पी रामचंद्र राव‌ की किताब की रस्म इजरा से कांग्रेस और वाई ऐस आर कांग्रेस के दरमयान मौजूद खु़फ़ीया मुफ़ाहमत वाज़िह होचुकी है । मिस्टर ए रेवन्त रेड्डी रुकन असैंब

हैदराबाद ।०८। सितंबर : ( सियासत न्यूज़ ) : वाई ऐस आर की पदयात्रा पर के वे पी रामचंद्र राव‌ की किताब की रस्म इजरा से कांग्रेस और वाई ऐस आर कांग्रेस के दरमयान मौजूद खु़फ़ीया मुफ़ाहमत वाज़िह होचुकी है । मिस्टर ए रेवन्त रेड्डी रुकन असैंबली-ओ-तर्जुमान तलगो देशम पार्टी ने आज प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब के दौरान मिस्टर के वे पी रामचंद्र राव‌ को वाई ऐस आर कांग्रेस और कांग्रेस पार्टी के दरमयान सालस क़रार देते हुए कहा कि सोनीया गांधी और वाई ऐस वजया लक्ष्मी के दरमयान के वे पी मुसालहत करवा रहे हैं ताकि बदउनवानीयों-ओ-बे क़ाईदगियों के मुक़द्दमात का सामना कररहे डाक्टर वाई ऐसराज शेखर रेड्डी के फ़र्ज़ंद वाई ऐस जगन मोहन रेड्डी को बचाया जा सके ।

मिस्टर ए रेवन्त रेड्डी ने के वे पी से इस्तिफ़सार किया कि वो अवाम को इस बात का जवाब दें कि इस किताब के रस्म इजरा या इशाअत से रियासत को क्या हासिल हुआ है ? आया इस किताब के ज़रीया रियासत के अवाम की तरक़्क़ी को यक़ीनी बनाया जाएगा या फिर इस किताब का बिलवासता किसी और को फ़ायदा पहुंचाने की कोशिश की जा रही है ।

रुकन असैंबली तलगो देशम पार्टी मिस्टर ए रेवन्त रेड्डी ने कारगुज़ार सरबराह वाई ऐस आर कांग्रेस मिसिज़ वजए लक्ष्मी की दो रोज़ा भूक हड़ताल को दिखावे से ताबीर करते हुए कहा कि मिसिज़ वजए लक्ष्मी सिर्फ़ सयासी मुफ़ादात के हुसूल के लिए भूक हड़ताल के ज़रीयाअवाम का इस्तिहसाल कर रही हैं । उन्हों ने कहा कि अगर कांग्रेस और वाई ऐस आर कांग्रेस के दरमयान कोई मुफ़ाहमत नहीं है तो ऐसी सूरत में मिसिज़ वजए लक्ष्मी को अपने शौहर की मौत की सी बी आई तहक़ीक़ात की जांच का मुतालिबा करते हुए भूक हड़ताल करनी चाहीए ।

मिस्टर ए रेवन्त रेड्डी ने मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला के ओहदे पर सुशील कुमार शनडे की नामज़दगी को भी जगन की रिहाई को यक़ीनी बनाने के इक़दामात का हिस्सा क़रार देते हुए कहा कि मिस्टर सुशील कुमार शनडे के ज़रीया सी बी आई ओहदेदारों के तबादले करवाते हुए बदउनवानीयों-ओ-बे क़ाईदगियों के मुक़द्दमात को पसेपुश्त डालने की कोशिश की जा रही है ।

उन्होंने बताया कि ख़ुद कांग्रेस के सीनईर क़ाइदीन की जानिब से किताब की इशाअत-ओ-इजराई पर एतराज़ किया जिसे पार्टी आला कमान ने नज़रअंदाजकरदिया जो इस बात का सबूत है कि दोनों बदउनवानीयों में मुलव्वस सयासी जमातों के दरमयान खु़फ़ीया मुफ़ाहमत है और इसी खु़फ़ीया मुफ़ाहमत की बुनियाद पर डाक्टर वाई ऐसआर की पदयात्रा पर कांग्रेसी रुकन राज्य सभा मिस्टर के वे पी रामचंद्र राव‌ को इस किताब की इशाअत और इजराई की इजाज़त दी गई ।।

TOPPOPULARRECENT