Sunday , February 25 2018

कांग्रेस और हुकूमत के ख़िलाफ़ बयानबाज़ी की बुराइ

* बगावत करने वाले लीडरों के ख़िलाफ़ कडी कार्रवाई कि चेतावनी: जगदीश्वर रेड्डी

* बगावत करने वाले लीडरों के ख़िलाफ़ कडी कार्रवाई कि चेतावनी: जगदीश्वर रेड्डी
हैदराबाद / कांग्रेस लीजसलीचर पार्टी (सी एल पी) ने ख़बरदार किया है कि वो अपने एसे तमाम सदस्यों के ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई करेगी, जो हुकूमत और पार्टी के ख़िलाफ़ बयानबाज़ी में शामिल‌ हैं।

सी एल पी के सेक्रेटरी जगदीश्वर रेड्डी ने असेंबली में वाके दफ़्तर में अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए दफ़्तर के अहाता को प्रैस कान्फ्रंस से बातचित के लिए इस्तिमाल करने से अपने चंद क़ाइदीन को रोक दिए जाने के फ़ैसले की कडी मुखालफत‌ की।

उन्हों ने कहा कि सी एल पी के तमाम तर्जुमानों(अनुवादकों) के इलावा दुसरे लिडरों को भी प्रैस कान्फ्रंस से बातचित‌ करने से पहले इजाज़त लेना होगि, जिस के लिए प्रैस कान्फ्रंस को बुलाने का मक़सद और इस मौके पर दिए जाने वाले ब्यान के मवाद को जाहीर करना लाज़िमी होगा।

मिस्टर जगदीश्वर रेड्डी ने इस बात पर सख़्त अफ़सोस जाहिर‌ किया कि एहतियाती तदबीरें अपनाने के बावजूद चंद क़ाइदीन अभि तक‌ पार्टी और हुकूमत के ख़िलाफ़ बयानबाज़ी में लगे हुएं हैं।

पुर्व मंत्री डाक्टर पी शंकर राउ का नाम लिए बगै़र उन्हों ने कहा कि चंद क़ाइदीन सी एल पी के रोकने को ज़ात पात का रंग देने की कोशिश कर रहे हैं। मिस्टर जगदीश्वर रेड्डी ने एसे क़ाइदीन से अपना रवैया बदलने की अपील की और कहा कि सिधि राह‌ पर ना आने वालों के ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई करने पर सी एल पी ग़ौर कर रहा है।

कांग्रेस पार्टी कि नाराज़गियों पर उन्हों ने अफ़सोस जाहिर‌ किया।

TOPPOPULARRECENT