Monday , September 24 2018

कांग्रेस कर्नाटक में बी जे पी की खराब हुक्मरानी का हल‌ करेगी एन आर आईज़ से मर्कज़ी वज़ीर वीरप्पा मोईली का ख़िताब

न्यूयार्क 15 मई ( पी टी आई ) मर्कज़ी पेट्रोलियम वज़ीर वीरप्पा मोईली ने कर्नाटक के साबिक़ बी जे पी हुकूमत पर इल्ज़ाम लगाया कि इस ने सरमायाकारी की मंज़िल होने की रियासत तस्वीर को तबाह कर दिया है। उन्होंने कहा कि कर्नाटक दुबारा इत्तलाआत

न्यूयार्क 15 मई ( पी टी आई ) मर्कज़ी पेट्रोलियम वज़ीर वीरप्पा मोईली ने कर्नाटक के साबिक़ बी जे पी हुकूमत पर इल्ज़ाम लगाया कि इस ने सरमायाकारी की मंज़िल होने की रियासत तस्वीर को तबाह कर दिया है। उन्होंने कहा कि कर्नाटक दुबारा इत्तलाआती टेक्नालोजी के एतबार से एक अज़ीम ताक़त बन कर दुबारा उभरेगा और इस पर हिन्दुस्तान को फ़ख़र होगा ।

वीराप्पा मोईली ने जो 1992 और 1994 के बीच‌ चीफ़ मिनिस्टर कर्नाटक की हैसियत से ख़िदमात अंजाम दे चुके हैं , हिन्दुस्तानी नज़ाद अमेरीकी शहरीयों के एक इजतिमा से आडीयो लिंक के ज़रीये नई दिल्ली से ख़िताब किया ।इस आडीयो कांफ्रेंस का एहतिमाम इंडियन नेशनल कांग्रेस की तरफ‌ से किया गया था जबकि एक दिन पहले ही बी जे पी क़ाइद नरेंद्र मोदी ने अमेरीका के 18 शहरों में वीडीयो
कांफ्रेंस के ज़रीये मुख़ातब किया था ।

कांग्रेस के सीनीयर क़ाइद ने एन आर आईज़ से कहा कि साबिक़ बी जे पी हुकूमत ने कर्नाटक की शबीहा को नाक़ाबिल नुक़्सान पहुंचाया है । ये रियासत कभी हिन्दुस्तान ने सरमायाकारों का पसंदीदा मुक़ाम थी । उन्होंने कहा कि हम ना सिर्फ़ हिन्दुस्तान में बल्कि दुनिया भर में कन्नड़ अवाम की उमंगों को पूरा करते हुए कर्नाटक में करप्शन से आज़ाद ,शफ़्फ़ाफ़ और जवाबदेह हुकूमत क़ायम करेंगे ।

वीरप्पा मोईली ने कहा कि चीफ़ मिनिस्टर सदारामिया की ज़ेर क़ियादत नई हुकूमत कर्नाटक को एक बार फिर इत्तेलाआती टेक्नालोजी की अज़ीम ताक़त बनाएगी और हिन्दुस्तान को फ़ख़र करने का मौक़ा देगी । वीरप्पा मोईली ने कहा कि इंतेशार और नाक़िस हुक्मरानी की वजह से कर्नाटक तालीम और मालूमात के शोबों में पस्त तरीन मुक़ाम पर पहुंच गया है ।कर्नाटक के इंतेख़ाबी नताइज से आइन्दा के उमूर के रुजहान और सिम्त का अंदाज़ा होता है।

TOPPOPULARRECENT