Wednesday , September 26 2018

कांग्रेस का सैक़्यूलरिज़म शकूक से बालातर

कांग्रेस ने मजलिस के ख़िलाफ़ आर पार की लड़ाई का आग़ाज़ कर दिया है। सैक्रेटरी ए आई सी सी-ओ-रुक्न क़ानूनसाज़ कौंसल पी सुधाकर रेड्डी ने मजलिस की जानिब से कांग्रेस को फिरका परस्त क़रार देने की सख़्त मुज़म्मत करते हुए असद उद्दीन उवैसी

कांग्रेस ने मजलिस के ख़िलाफ़ आर पार की लड़ाई का आग़ाज़ कर दिया है। सैक्रेटरी ए आई सी सी-ओ-रुक्न क़ानूनसाज़ कौंसल पी सुधाकर रेड्डी ने मजलिस की जानिब से कांग्रेस को फिरका परस्त क़रार देने की सख़्त मुज़म्मत करते हुए असद उद्दीन उवैसी से कांग्रेस से माज़रत ख़्वाही का मुतालिबा किया।

रियास्ती वज़ीर इबतिदाई तालीम शैलिजा नाथ ने कहा कि कांग्रेस के ख़िलाफ़ किए गए रिमार्कस से मजलिस फ़ौरी दस्त बर्दारी इख़तियार करे। मिस्टर पी सुधाकर रेड्डी ने कहा कि मजलिस खु़फ़ीया एजंडा पर काम कर रही है और दूसरी जमात से दोस्ती करने के लिए कांग्रेस पर तन्क़ीद कर रही है।

हमारी ख़ामोशी को मजलिस कमज़ोरी ना समझे, हम सिर्फ़ दोस्ती का एहतिराम कर रहे हैं। उन्हों ने कहा कि चारमीनार से मुत्तसिल मंदिर के मुआमले में हुकूमत ने किसी की तरफदारी नहीं की, बल्कि अदालत के अहकामात पर अमल आवरी हुई है। ला ऐंड आर्डर की बरक़रारी हुकूमत की ज़िम्मेदारी है।

TOPPOPULARRECENT