Saturday , June 23 2018

कांग्रेस की नज़र में नरसिम्हा राव‌ बी जे पी के आदमी

नई दिल्ली: जैड ज़मुरा की सिक्योरिटी की फ़राहमी पर कांग्रेस के एतराज़ का जवाब देते हुए बी जे पी सुब्रामणियम स्वामी ने आज कहा कि ये सहूलत साबिक़ वज़ीर-ए-आज़म पी वी नरसिम्हा राव‌ के दौर में फ़राहम की गई थी जिसमें बादअज़ां यू पी ए हुकूमत ने तख़फ़ीफ़ कर दी थी।

मीडिया से बातचीत करते हुए सुब्रामणियम स्वामी जिन्होंने अदालत में नेशनल हेराल्ड केस दायर किया है बताया कि पी वी नरसिम्हा राउ की ज़ेर-ए-क़ियादत कांग्रेस हुकूमत ने उन्हें जैड ज़मुरा की सिक्योरिटी फ़राहम की थी।बादअज़ां यू पी ए हुकूमत ने सिक्योरिटी में कटौती कर दी थी और अब बी जे पी बरसर-ए‍-इक्तेदार आने के बाद सिक्योरटी बहाल कर दी तो वो (कांग्रेस) नाइंसाफ़ी पर महमूल करते हुए एतराज़ कर रहे हैं।मैं ये समझने से क़ासिर हूँ कि वो (कांग्रेस) नरसिम्हा राव‌ को बी जे पी का आदमी तसव्वुर करते हैं। दरीं असनाए कांग्रेस सदर सोनिया गांधी और नायब सदर राहुल गांधी आज नेशनल हेराल्ड केस में अदालत में हाज़िर हुए।

सुब्रामणियम स्वामी ने कांग्रेस पर तन्क़ीद करते हुए ये इद्दिआ किया कि उन्हें (कांग्रेस क़ाइदीन) महरूस किए जाने का अंदेशा था जिसके बाइस अदालत तक एक जुलूस निकालते हुए कारकुनों को इकट्ठा किया गया था। बी जे पी लीडर ने कहा कि जुलूस का एहतेमाम और हुजूम को इकट्ठा करने से दुनिया को ये पयाम जाता है कि हमारे मुल्क में हर एक शहरी मुसावी नहीं है और जम्हूरीयत भी पुख़्ता नहीं हुई है।

TOPPOPULARRECENT