Friday , May 25 2018

कांग्रेस के दो अरकान असेंबली जगन की पार्टी में शमूलीयत के ख़ाहां

हैदराबाद । 24 दिसमबर: कांग्रेस के मज़ीद दो अरकान असेंबली के इन्हिराफ़ और वाई एस आर कांग्रेस में शमूलीयत का इमकान है । प्रकाशम से ताल्लुक़ रखने वाले बचपली सेवा प्रसाद रेड्डी (हलक़ा दारसी) और गोटा पाटी रवी कुमार (हलक़ा एड उनकी) के बारे मे

हैदराबाद । 24 दिसमबर: कांग्रेस के मज़ीद दो अरकान असेंबली के इन्हिराफ़ और वाई एस आर कांग्रेस में शमूलीयत का इमकान है । प्रकाशम से ताल्लुक़ रखने वाले बचपली सेवा प्रसाद रेड्डी (हलक़ा दारसी) और गोटा पाटी रवी कुमार (हलक़ा एड उनकी) के बारे में कहा जा रहा है कि वो अपने हामीयों के शदीद दबाव‌ के तहेत सयासी वफ़ादारियों को तबदील करते हुए कांग्रेस से इन्हिराफ़ वाई ऐस आर कांग्रेस में शामिल हूँ जाऐंगे ।

क़ब्लअज़ीं सेवा प्रसाद रेड्डी चंद दिनों के लिए जगन कैंप से वाबस्ता होगए थे बादअज़ां चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी की तरग़ीब पर वो दुबारा हुक्मराँ जमात में लौट आए थे और पिछ्ले साल अप्पोज़ीशन की तहरीक अदम एतेमाद पर किरण हुकूमत के हक़ में वोट दिया था ।

गोटी पाटी रवी जो माज़ी में तेलगुदेशम में थे साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर वाई एस राज शेखर रेड्डी की तरग़ीब पर कांग्रेस में शामिल हुए थे । बावसूक़ ज़राए के मुताबिक़ हुक्मराँ कांग्रेस और अप्पोज़ीशन तेलगुदेशम के तक़रीबन 18 अरकान असेंबली वाई एस आर कांग्रेस पार्टी में शामिल होना चाहते हैं इस के अलावा तेलंगाना की एक इलाक़ाई जमात के दो या तीन अरकान असेंबली ने भी इस पार्टी में दिलचस्पी का इज़हार किया है लेकिन जगन ने कहा है कि वो फ़िलहाल अपनी मुताल्लिक़ा पार्टीयों से वाबस्ता रहें बिलख़सूस कांग्रेस से इन्हिराफ़ की सूरत में हुकूमत माज़ूल होजाएगी और मुक़र्ररा वक़्त से पहले इंतिख़ाबात का इनइक़ाद नागुज़ीर हो जाएगा जो ख़ुद उन (जगन के लिए भी सूदमंद साबित नहीं होगा । चुनांचे उन्हों ने चुनाव का सामना करने के लिए मज़ीद कुछ वक़्त का इंतेज़ार करने की हुकूमत अमली बताई है ।

TOPPOPULARRECENT