Friday , December 15 2017

कांग्रेस के मुस्लिम तहफ़्फुज़ात बल पर बजरंग दल भी नाख़ुश

इलहाबाद २५ दिसम्बर: (एजैंसीज़) मर्कज़ की कांग्रेस ज़ेर-ए-क़ियादत यू पी ए हुकूमत की जानिब से पार्लीमैंट में मुस्लिम तहफ़्फुज़ात बिल मुतआरिफ़ कराने पर ब्रहमी ज़ाहिर करते हुए बजरंग दल के वैलिनटर्स ने बिल्ल की कापियों को नज़र-ए-आतिश किया और

इलहाबाद २५ दिसम्बर: (एजैंसीज़) मर्कज़ की कांग्रेस ज़ेर-ए-क़ियादत यू पी ए हुकूमत की जानिब से पार्लीमैंट में मुस्लिम तहफ़्फुज़ात बिल मुतआरिफ़ कराने पर ब्रहमी ज़ाहिर करते हुए बजरंग दल के वैलिनटर्स ने बिल्ल की कापियों को नज़र-ए-आतिश किया और ऑल इंडिया कांग्रेस कमेटी जनरल सैक्रेटरी अमीथी के रुकन पार्लीमैंट राहुल गांधी आग के पुतले भी जलाये।

यहां इंडियन प्रेस चौराहे पर बजरंग दल के कारकुनों ने एहितजाजी मुज़ाहरा किया। रियास्ती तंज़ीम के सैक्रेटरी विश्वा हिन्दू परिषद मनोज सरयू अस्तिव ने कहाकि मर्कज़ की यू पी ए हुकूमत हिन्दू तबक़ा के मुफ़ादात के ख़िलाफ़ साज़िश कर रही है। मौजूदा 27 फ़ीसद ओ बी सी कोटा से मुस्लमानों को 4.5 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात देना नाक़ाबिल-ए-क़बूल है। इस से हिन्दू तबक़ा के अफ़राद में बेरोज़गारी बढ़ेगी, जिन की मुलाज़मतों पर अब मुस्लमान क़बज़ा करेंगे। वे एचपी इस बल के ख़िलाफ़ मुल्क गीर एहतिजाज करेगी।

TOPPOPULARRECENT