Monday , December 18 2017

कांग्रेस ख़राब दौर से गुज़र रही है: शंकर राव

कांग्रेस के सीनीयर रुक्न असेंबली-ओ-साबिक़ रियास्ती वज़ीर डाक्टर शंकर राव ने कहा कि रियासत में कांग्रेस ख़राब दौर से गुज़र रही है। कांग्रेस का वोट बैंक 34 फ़ीसद से घट कर 19 फ़ीसद तक पहुंच गया है। हाईकमान की जानिब से इस्तीफ़ा तलब करन

कांग्रेस के सीनीयर रुक्न असेंबली-ओ-साबिक़ रियास्ती वज़ीर डाक्टर शंकर राव ने कहा कि रियासत में कांग्रेस ख़राब दौर से गुज़र रही है। कांग्रेस का वोट बैंक 34 फ़ीसद से घट कर 19 फ़ीसद तक पहुंच गया है। हाईकमान की जानिब से इस्तीफ़ा तलब करने से क़ब्लचीफ़ मिनिस्टर और दागदार वुज़रा रज़ाकाराना तौर पर मुस्ताफ़ी होकर पार्टी और हुकूमत की नेकनामी को मुतास्सिर होने से बचाएं।

आज अहाता असेंबली में मीडीया से बातचीत करते हुए डाक्टर शंकर राव ने कहा कि फ़िलवक़्त रियासत में कांग्रेस के लिए हालात साज़गार नहीं हैं। उन्हों ने कहा कि 1977-में जनता पार्टी और 1983-में तेलगू देशम की तशकील (गठन) के बाद भी कांग्रेस का वोट बैंक महफ़ूज़था, ताहम चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी के ग़लत फ़ैसलों और पालिसीयों के बाइस कांग्रेस का वोट बैंक काफ़ी घट चुका है।

उन्हों ने कहा कि ज़िला मशरिक़ी गोदावरी में एक ए एस पी ने गांजा एस्क़ाम की हौसला अफ़्ज़ाई का इस पी पर इल्ज़ाम आइद किया है, जिस की आला सतही तहक़ीक़ात की बजाय एस्क़ाम की निशानदेही करने वाले ए एस पी को मुअत्तल करदिया गया। नज़म-ओ-नसक़ पूरी तरह चौपट हो गया है, कांग्रेस हाईकमान रियासत पर गहिरी नज़र रखे हुए है।

TOPPOPULARRECENT