Monday , December 11 2017

कांग्रेस दौरे हुकूमत के ओहदेदारों को वुज़रा के दफ़ातिर में तैनात ना किया जाए

चीफ़ मिनिस्टर चन्द्र शेखर राव ने तमाम वुज़रा को हिदायत दी कि वो कांग्रेस दौरे हुकूमत के वुज़रा के पास ख़िदमात अंजाम देने वाले ओहदेदारों को अपने दफ़्तर में मामूर ना करें। के सी आर ने वज़ीरे दाख़िला एन नरसिम्हा रेड्डी को ऑफीसर ऑन स्पेश

चीफ़ मिनिस्टर चन्द्र शेखर राव ने तमाम वुज़रा को हिदायत दी कि वो कांग्रेस दौरे हुकूमत के वुज़रा के पास ख़िदमात अंजाम देने वाले ओहदेदारों को अपने दफ़्तर में मामूर ना करें। के सी आर ने वज़ीरे दाख़िला एन नरसिम्हा रेड्डी को ऑफीसर ऑन स्पेशल ड्यूटी के तौर पर मुक़र्रर कर्दा शख़्स को तबदील करने की भी हिदायत दी।

बावसूक़ ज़राए ने बताया कि चीफ़ मिनिस्टर को ये इत्तिला मिली कि साबिक़ कांग्रेस दौरे हुकूमत के वुज़रा के पास ओ एस डी, पी एस पी ए और पी आर ओ की हैसियत से ख़िदमात अंजाम देने वाले ओहदेदार अब टी आर एस के वुज़रा से रुजू हो रहे हैं ताकि उन्हें उन की पेशी में तैनात किया जाए।

उन्हों ने वुज़रा से कहा कि साफ़ और शफ़्फ़ाफ़ किरदार के हामिल ओहदेदारों को तैनात करें भले ही वो तजुर्बा ना रखते हों लेकिन वक़्त के साथ साथ तजुर्बा हासिल हो जाएगा और हुकूमत की नेकनामी मुतास्सिर नहीं होगी।

TOPPOPULARRECENT