Saturday , December 16 2017

कांग्रेस ने अक़ल्लीयतों को तरक़्क़ी के असल धेरे से बाहर रखा :नक़वी

नई दिल्ली 24 जून ( पी टी आई ) बी जे पी के क़ौमी नायाब सदर मुख़तार अब्बास नक़वी ने आज कांग्रेस के मुस्लमानों की फ़लाह-ओ-बहबूद में हिस्से पर एतराज़ करते हुए इल्ज़ाम आइद किया कि अक़ल्लीयती तबक़े को कांग्रेस दौर-ए-इक्तदार में तरक़्क़ी के असल धेर

नई दिल्ली 24 जून ( पी टी आई ) बी जे पी के क़ौमी नायाब सदर मुख़तार अब्बास नक़वी ने आज कांग्रेस के मुस्लमानों की फ़लाह-ओ-बहबूद में हिस्से पर एतराज़ करते हुए इल्ज़ाम आइद किया कि अक़ल्लीयती तबक़े को कांग्रेस दौर-ए-इक्तदार में तरक़्क़ी के असल धेरे से बाहर रखा गया है वो बी जे पी के ज़ेर-ए‍‍-एहतेमाम एक मुस्लिम कनवेनशन से ख़िताब कररहे थे ।

नक़वी ने कहा कि मुल्क की आधी मुस्लिम आबादी आज ख़त ग़ुर्बत की सतह से नीची ज़िंदगी गुज़ार रही है वो 500 रुपय माहाने से भी कम आमदनी में ज़िंदगी गुज़ारने पर मजबूर हैं । उन्हें तालीम ,सयानत और जायदाद के एतबार से पस्त तरीन सतह पर ढकेल दिया गया है ।

गुज़िशता 45 साल के कांग्रेस दौर-ए-हकूमत और यू पी ए दौर-ए-हकूमत में उन्हें तरक़्क़ीयाती असल धेरे से बहुत दूर कर दिया गया है । उन्होंने कांग्रेस पर इल्ज़ाम आइद किया कि वोट बैंक सियासत कररही है ।

TOPPOPULARRECENT