Saturday , May 26 2018

कांग्रेस पर तारीख़ी फाईल्स मसले के बारे में गलतफहमियां फैलाने का हुकूमत का इल्ज़ाम

कांग्रेस पर तारीख़ी फाईलों को तलफ़ करदेने के मसले पर ग़लत मालूमात पर मबनी गलतफहमियां पैदा करने का इल्ज़ाम आइद करते हुए हुकूमत ने कहा कि ये फाईल्स महात्मा गांधी के क़त्ल से ताल्लुक़ रखती हैं और पूरी तरह महफ़ूज़ हैं। मर्कज़ी वज़ीर-ए‍-पार्ल

कांग्रेस पर तारीख़ी फाईलों को तलफ़ करदेने के मसले पर ग़लत मालूमात पर मबनी गलतफहमियां पैदा करने का इल्ज़ाम आइद करते हुए हुकूमत ने कहा कि ये फाईल्स महात्मा गांधी के क़त्ल से ताल्लुक़ रखती हैं और पूरी तरह महफ़ूज़ हैं। मर्कज़ी वज़ीर-ए‍-पार्लिमानी उमोर एम वेकैंया नायडू ने कहा कि मुल्क के अवाम काफ़ी ज़हीन हैं और कांग्रेस के खेल को समझ सकते हैं, आज भी ग़लत मालूमात पर मबनी मुहिम चलाई जा रही है जिस का आग़ाज़ 2012में कांग्रेस दौरे हकूमत में हुआ था।

उन्होंने कहा कि चंद रहनुमायाना ख़ुतूत मौजूद हैं जिस के तहत दफ़्तरी तरीका-ए-कार पर अमल किया जाता है। इस में कोई ग़लती नहीं है। इस का महात्मा गांधी के क़त्ल की फाईल्स से कोई ताल्लुक़ नहीं है। तमाम फाईल्स मुकम्मल तौर पर महफ़ूज़ हैं। ये तैक़ूनात उस वक़्त मंज़रे आम पर आए जबकि पार्लियामेंट में विज़ारत -ए-दाख़िला ने एक तहरीरी बयान दिया है, इस के बावजूद बाज़ लोग मज़ामीन तहरीर कररहे हैं। ये हुकूमत और बी जे पी के ख़िलाफ़ ग़लत मालूमात पर मबनी मुहिम का एक हिस्सा है।

TOPPOPULARRECENT