Saturday , January 20 2018

कांग्रेस बद उनवान क़ियादत की ज़िम्मेदार, तेलगुदेशम पार्टी का वीदीवत सुधा पर एहतिजाज, पुलिस का सख़्त इंतिज़ाम

हैदराबाद ।२३ अगस्त (सियासत न्यूज़) महिकमा बर्क़ी के दफ़्तर वीदीवत सुधा के अतराफ़-ओ-अकनाफ़ सड़कों को तेलगुदेशम पार्टी के एहतिजाज के पेशे नज़र पुलिस छाव्नीअ में तब्दील कर दिया गया था और रियासत में बर्क़ी की अबतर सूरत-ए-हाल पर एहतिज

हैदराबाद ।२३ अगस्त (सियासत न्यूज़) महिकमा बर्क़ी के दफ़्तर वीदीवत सुधा के अतराफ़-ओ-अकनाफ़ सड़कों को तेलगुदेशम पार्टी के एहतिजाज के पेशे नज़र पुलिस छाव्नीअ में तब्दील कर दिया गया था और रियासत में बर्क़ी की अबतर सूरत-ए-हाल पर एहतिजाज के लिए पहुंचने वालों को हिरासत में लेने के लिए पुलिस को मुस्तइद देखा गया।

तेलगुदेशम पार्टी ने रियासत में बर्क़ी क़िल्लत के ख़िलाफ़ आज रियासत गीर सतह पर एहतिजाज मुनज़्ज़म करने का ऐलान किया था, जिस के सबब वीदीवत सुधा के क़ुरब-ओ-ज्वार में सयान्ती इंतिज़ामात सख़्त करदिए गए थे चूँकि गुज़शता यौम तलंगाना राष़्ट्रा समीती अरकान असैंबली-ओ-कारकुनों ने वीदीवत सुधा में ज़बरदस्त हंगामा आराई की थी।

पुलिस के सख़्त तरीन सयान्ती इंतिज़ामात के बावजूद तेलगुदेशम पार्टी क़ाइदीन वीदीवत सुधा भवन पहुंचने में कामयाब हुए और धरना मुनज़्ज़म करते हुए हुकूमत की बर्क़ी पालिसी कोतन्क़ीद का निशाना बनाया।

तेलगुदेशम पार्टी क़ाइदीन ने शहरी इलाक़ों में तीन घंटे मालना और 4 घंटे ग़ैर मालना कटौती और देही इलाक़ों में सिर्फ 6 घंटे बर्क़ी सरबराही का इल्ज़ाम आइद करते हुए कहा कि कांग्रेस ने रियासत में इक़तिदार हासिल करते हुए रियासत को ख़सारे में पहुंचा दिया है और रियासत के इस दीवालीया के लिए कांग्रेस की बद उनवान क़ियादत की ज़िम्मेदार ही।

तलगोदीशम क़ाइदीन मिस्टर जी साइना, साबिक़ रियास्ती वज़ीरमिस्टर टी सरीनवास यादव, मिस्टर टी कृष्णा रेड्डी साबिक़ मेयर, मिस्टर संगी रेड्डी सरीनवास रेड्डी फ़्लोर लीडर तेलगुदेशम पार्टी मजलिस बलदिया अज़ीम तर हैदराबाद, मिस्टर सदा शेवा यादव डिप्टी फ़्लोर लीडर टी डी पी (जी ऐच एमसी), मिस्टर आनंद गौड़, मिस्टर अली बिन सईद अलगतमी के इलावा दीगर कारकुनों ने वीदीवत सुधा के क़रीब पहुंच कर एहतिजाज किया।

मिस्टर टी सरीनवास यादव ने पुलिस की जानिब से एहतिजाज को रोकने पर शदीद ब्रहमी ज़ाहिर करते हुए कहा कि हुकूमत पुलिस के ज़रीया अवाम की आवाज़ को कुचलते हुए एमरजैंसी की याद ताज़ा कररही ही। उन्होंने बतायाकि दोनों शहरों हैदराबाद-ओ-सिकंदराबाद में वबाई अमराज़ तेज़ी से फैल रहे हैं और दिन बह दिन मच्छरों की कसरत से उन के मज़ीद फैलने का अंदेशा है। ऐसी सूरत-ए-हाल में हुकूमत की बर्क़ी कटौती पालिसी से अंदाज़ा हो रहा है कि रियासत में शदीद बर्क़ी बोहरान पैदा हो चुका है लेकिन इस बोहरान से निमटने केलिए हुकूमत के पास कोई मंसूबा नहीं ही।

मिस्टर टी सरीनवास यादव ने बताया कि हुकूमत पुलिस के ज़रीया अवामी एहतिजाज को रोकते हुएअवाम को बग़ावत की दावत दे रही ही।

उन्हों ने हुकूमत से मुतालिबा किया कि हुकूमत रियासत के बर्क़ी मौक़िफ़ की हक़ीक़ी सूरत-ए-हाल से अवाम को वाक़िफ़ करवाए चूँकि अबअवाम ये तसव्वुर करने पर मजबूर हो चुके हैं कि रियासत में बर्क़ी बोहरान की सूरत-ए-हालको देखते हुए हुकूमत ने रियासत में बर्क़ी एमरजैंसी नाफ़िज़ करदी है और बर्क़ी तलब करने वालों को पुलिस के ज़रीया हिरासाँ करने का फ़ैसला कर लिया है। मिस्टर टी कृष्णा रेड्डी ने बताया कि रियास्ती हुकूमत हालात से निमटने केलिए इक़दामात के बजाय अवाम को एहतिजाज से रोकने के इक़दामात कर रही ही।

उन्हों ने बताया कि रियासत को दरपेश शदीदबर्क़ी बोहरान से निमटने केलिए हुकूमत की जानिब से ताहाल कोई अहम इजलास तलब नहीं किया गया, जिस में तमाम अप्पोज़ीशन जमातों को मदऊ करते हुए मुशावरत की जा सकती थी। मिस्टर टी कृष्णा रेड्डी ने बताया कि हुकूमत अवाम को बुनियादी सहूलतों की फ़राहमी में नाकाम होचुकी ही। इस लिए हुकूमत इन मसाइल से दामन झटकते हुए राहफ़रार इख़तियार करने की कोशिश कररही ही।

तेलगुदेशम पार्टी के एहतिजाज के पेशे नज़र ख़ैरीयत आबाद चौराहा, राज भवन रोड, पंजा गट्टा चौराहा, बंजारा हिलज़ और दीगर इलाक़ों में भारी पुलिस फ़ोर्स को मुतय्यन किया गया था। सादा लिबास में मलबूस पुलिस ओहदेदार वीदीवत सुधा से गुज़रने वाली तमाम बसों पर नज़र रखे हुए थे और मुसाफ़िर यन की ग़ैर महसूस अंदाज़ में तन्क़ीह की जा रही थी। वीदीवत सुधा के अतराफ़-ओ-अकनाफ़ सख़्ततरीन सीकोरीटी के बाइस तेलगुदेशम पार्टी कारकुनों के एक गिरोह ने सकरीटरीट का मुहासिरा करने की कोशिश की, जिस के सबब पुलिस को कुछ देर केलिए दुशवारी का सामना करना पड़ा, जिस की अहम वजह तेलगुदेशम कारकुनों की जानिब से पुलिस को दिया गया चकमा था।

पार्टी क़ाइदीन के इलावा पुलिस ने सैंकड़ों कारकुनों को हिरासत में लेते हुए बर्क़ी क़िल्लत के ख़िलाफ़ एहतिजाज को नाकाम बनाने की कोशिश की, जिस में पुलिस को काफ़ी कोशिशों के बावजूद कामयाबी हासिल नहीं हो पाई चूँकि वीदीवत सुधा केबाब अलद अखिला के रूबरू भी तेलगुदेशम पार्टी क़ाइदीन ने कारकुनों के हमराहएहितजाजी धरना मुनज़्ज़म किया।

TOPPOPULARRECENT