Monday , December 11 2017

कांग्रेस , बी जे पी क़ाइदीन नक़ल मुक़ाम करने वाले परिंदे

कांग्रेस और बी जे पी को नक़ल मुक़ाम करने वाले परिन्दों से ताबीर करते हुए जो अड्डे शहि को सिर्फ़ इंतेख़ाबात के दौरान आते हैं , बी जे डी के सरबराह नवीन पटनायक ने आज कहा कि इन दोनों पार्टियों ने हमेशा इस रियासत के मुफ़ादात को नजरअंदाज़ क

कांग्रेस और बी जे पी को नक़ल मुक़ाम करने वाले परिन्दों से ताबीर करते हुए जो अड्डे शहि को सिर्फ़ इंतेख़ाबात के दौरान आते हैं , बी जे डी के सरबराह नवीन पटनायक ने आज कहा कि इन दोनों पार्टियों ने हमेशा इस रियासत के मुफ़ादात को नजरअंदाज़ किया है ।

पटनायक ने उसका और बरहामपूर पारलीमानी हलक़ों के अपने दो रोज़ा तूफ़ानी दौरे के दौरान यहां जल्सा-ए-आम से ख़िताब करते हुए कहा कि कांग्रेस और बी जे पी दोनों पार्टियों के क़ाइदीन अड्डे शहि को सिर्फ़ इलेक्शन के दौरान वोट मांगने आते हैं लेकिन वो तब कहाँ थे जब साईकलोन फाइलीन ने इस रियासत को लपेट में लिया था।

पटनायक ने कहा कि बी जे डी अड्डे शहि की तरक़्क़ी की पाबंद अह्द है । हमारे पास इस रियासत की तरक़्क़ी के सिवा कोई दीगर एजंडा नहीं । बी जे पी विज़ारत-ए-उज़मा उम्मीदवार नरेंद्र मोदी और नायब सदर कांग्रेस राहुल गांधी के ब्यानात का हवाला देते हुए कि ओडिशा बदस्तूर पसमांदा है , पटनायक ने कहा कि वो बस मगरमच्छ के आँसू बिहार हैं।

TOPPOPULARRECENT