Thursday , December 14 2017

कांग्रेस से मजलिस की दूरी एहसान फ़रामोशी

हैदराबाद ०४दिसंबर : ( सियासत न्यूज़ ) : सैक्रेटरी प्रदेश कांग्रेस मिस्टर अबदुलग़नी ने कहा कि मजलिस मुस्लमानों की ठेकेदार नहीं है सिर्फ़ पुराने शहर तक महिदूद जमात है । कांग्रेस दौर में ही मुस्लमानों की तरक़्क़ी-ओ-बहबूद के लिए अमली

हैदराबाद ०४दिसंबर : ( सियासत न्यूज़ ) : सैक्रेटरी प्रदेश कांग्रेस मिस्टर अबदुलग़नी ने कहा कि मजलिस मुस्लमानों की ठेकेदार नहीं है सिर्फ़ पुराने शहर तक महिदूद जमात है । कांग्रेस दौर में ही मुस्लमानों की तरक़्क़ी-ओ-बहबूद के लिए अमली इक़दामात हुए हैं । मिस्टर अबदुलग़नी ने कहा कि मजलिस का कांग्रेस को सवालिया निशाना बनाना सूरज को चिराग़ दिखाने के मुमासिल है । कांग्रेस की पुश्तपनाही से पुराने शहर में अपना हलक़ा वसीअ करने वाली मजलिस एहसान फ़रामोशी पर उतर आई है ।

सस्ती शौहरत हासिल करने अकबर उवैसी ने असैंबली में चीफ़ मिनिस्टर से उलझने की कोशिश की है । सयासी मुफ़ाद परस्ती के लिए कांग्रेस से दूरी इख़तियार करनेवाली मजलिस कांग्रेस को फ़िकऱ्ापरस्त क़रार दे कर अपने चेहरे से पर्दा उठा रही है । मजलिस का कोई एजंडा है ना मंशूर ना ही कोई उसूल है ।

दूसरी जमातों के बलबूते पर सरगर्मीयां चलाने वाली मजलिस को कांग्रेस पर तन्क़ीद का हक़ नहीं है । किरण कुमार रेड्डी का दौर-ए-इक्तदार तारीख़ में मुक़ाम रखता है । उन्हों ने अक़ल्लीयती बजट में 188 करोड़ का इज़ाफ़ा करके 301 से बढ़ा कर 489 करोड़ रुपय कर दिया है ।

कमिशनरीयट बराए अक़ल्लीयती बहबूद तशकील देने का ऐलान किया है मुस्लिम तहफ़्फुज़ात में 10 साल की तौसीअ दी है । अर पोर्ट के पास नया हज हाइज़ तामीर करने 13 करोड़ रुपय मंज़ूर किए हैं दाइरৃ अलमारफ़ को 55 लाख रुपय की ग्रांट दी है । अक़ल्लीयतों की तरक़्क़ी-ओ-बहबूद के लिए सब प्लान से इत्तिफ़ाक़ किया है ।

आइन्दा बजट में अक़ल्लीयती बजट में ग़ैरमामूली इज़ाफ़ा की तवक़्क़ो है । 2004 से 2012 तक कांग्रेस ने अक़ल्लीयतों की तरक़्क़ी-ओ-बहबूद के लिए कई काम किए हैं जबकि मजलिस ने हर काम का सहरा अपने सर लेने की कोशिश की है । अगर मजलिस कांग्रेस के ख़िलाफ़ तहरीक चलाएगी तू तो कांग्रेस भी ईंट का जवाब पत्थर से देना जानती है ।

कांग्रेस क़ाइदीन भी कांग्रेस के दौर-ए-हकूमत में अक़ल्लीयतों की तरक़्क़ी के लिए जो भी इक़दामात किए हैं उस की बड़े पैमाने पर तशहीर करेगी ।

TOPPOPULARRECENT