Wednesday , December 13 2017

कांग्रेस हुकूमत की बरक़रारी तक गोरबाको फ़लाही स्कीमों का फ़ायदा

हैदराबाद। 2 नवंबर (सियासत न्यूज़) चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने आज एक रुपया केलो चावल स्कीम का आग़ाज़ करते हुए कहा कि जब तक रियासत में कांग्रेस की हुकूमत रहेगी, उस वक़्त तक ग़रीब अवाम को एक रुपया केलो चावल के इलावा दीगर तमा

हैदराबाद। 2 नवंबर (सियासत न्यूज़) चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने आज एक रुपया केलो चावल स्कीम का आग़ाज़ करते हुए कहा कि जब तक रियासत में कांग्रेस की हुकूमत रहेगी, उस वक़्त तक ग़रीब अवाम को एक रुपया केलो चावल के इलावा दीगर तमाम फ़लाही स्कीमों का फ़ायदा पहुंचाया जाएगा।

ख़ैरता आबाद में आई टी आई क़ायम किया जाएगा और आइन्दा माह दिसंबर के अवाख़िर में वज़ीर-ए-आज़म डाक्टर मनमोहन सिंह के हाथों नौजवानों में एक लाख मुलाज़मतों के तक़रातत से मुताल्लिक़ अहकामात जारी किए जाएंगे। ख़ैरता आबाद में मुनाक़िदा इस तक़रीब की रियास्ती वज़ीर लेबर मिस्टर डी नागेंद्र ने सदारत की।

इस मौक़ा पर सदर प्रदेश कांग्रेस कमेटी मिस्टर बी सत्य ना रावना, रियास्ती वज़ीर मिस्टर ऐम मुकेश गौड़, मिसिज़ गीता रेड्डी, मिस्टर सिरीधर बाबू, मिस्टर एन रग्घू वीरा रेड्डी, मिस्टर पी सत्य ना रावना, मिस्टर के कृष्णा रेड्डी के इलावा कांग्रेस के रुकन पार्लीमैंट मिस्टर इंजन कुमार यादव और अरकान असमबली वग़ैरा भी मौजूद थी। चीफ़ मिनिस्टर ने तेलगु और उर्दू दोनों ज़बानों में तक़रीर करते हुए कहा कि कांग्रेस हुकूमत कभी कोई वाअदा नहीं करती, मगर जब कोई वाअदा करती है तो इस को किसी भी हाल में पूरा करती है। ग़रीब अवाम के मुफ़ादात को मल्हूज़ रखते हुए हुकूमत ने राशन शॉप्स पर दो रुपय केलो की बजाय आज से एक रुपया केलो चावल तक़सीम करने का फ़ैसला किया है।

उन्हों ने कमिशनर सियोल स्पलाई को हिदायत दी कि वो एक टूल फ़्री नंबर की सहूलत फ़राहम करें। अगर रियासत में किसी राशन शाप डीलर की जानिब से एक रुपया केलो चावल सरबराह नहीं किया जा रहा है तो अवाम को इस की शिकायत के लिए मुफ़्त काल की सहूलत फ़रहम की जाई। उन्हों ने कहा कि अगर किसी डीलर के ख़िलाफ़ एक रुपया केलो चावल सरबराह ना करने की शिकायत वसूल होती है तो इस के ख़िलाफ़ सख़्त कार्रवाई की जाएगी।

ख़ैरत आबाद के तलबा को तकनीकी तालीम की सहूलत से आरास्ता करने के लिए बहुत जल्द आई टी आई क़ायम किया जाएगा। नौजवानों को बड़े पैमाने पर रोज़गार फ़राहम करने की मंसूबा बंदी की जा रही है। आइन्दा तीन साल में 15 लाख मुलाज़मतें फ़राहम की जाएंगे। आइन्दा माह दिसंबर के अवाख़िर में नौजवानों को एक लाख मुलाज़मतें फ़राहम करने के लिए वज़ीर-ए-आज़म मनमोहन सिंह से वक़्त लिया जा रहा है।

अप्पोज़ीशन जमातें उस की सताइश, हुकूमत से तआवुन और नौजवानों की रहनुमाई करने की बजाय सारा वक़्त हुकूमत के ख़िलाफ़ नुक्ता चीनी में ज़ाए कर रही हैं। 2004 के आम इंतिख़ाबात से क़बल डाक्टर राज शेखर रेड्डी ने ख़वातीन को 25 पैसे शरह सूद पर क़र्ज़ देने का ऐलान किया था, जिस पर आज तक अमल आवरी की जा रही है।

सारे मुल्क में बैंकों की जानिब से 22 हज़ार करोड़ रुपय का क़र्ज़ ख़वातीन को दिया जा रहा है, जिस में दस हज़ार ख़वातीन का ताल्लुक़ रियासत आंधरा प्रदेश से है। इन के चीफ़ मिनिस्टर बनने के बाद एक साल के दौरान 892 करोड़ रुपय का क़र्ज़ जारी किया गया है। वो दिल्ली में मुनाक़िदा एक आली सतही इजलास में किसानों के तर्ज़ पर ख़वातीन को भी 7 फ़ीसद शरह सूद पर क़र्ज़ अदा करने मर्कज़ हुकूमत से अपील करचुके हैं।

उन्हें यक़ीन है कि आइन्दा बजट में इस को क़तईयत दी जाएगी। अब ख़वातीन को 12 फ़ीसद शरह सूद पर क़र्ज़ अदा किया जा रहा है, जिस में 9 फ़ीसद सूद हुकूमत बर्दाश्त कर रही है और 3 फ़ीसद सूद ख़वातीन अदा कर रही हैं। जारीया रचा बंडा प्रोग्राम में 31 लाख राशन कार्ड्स तक़सीम करने की हिक्मत-ए-अमली तैय्यार की गई है, सिर्फ शहर हैदराबाद में ही 1.68 लाख राशन कार्ड्स फ़राहम किए जाएंगे। शहर हैदराबाद में 1.25 लाख मकानात तामीर करने केलिए अराज़ी का जायज़ा लिया जा रहा है।

TOPPOPULARRECENT