Thursday , December 14 2017

कांग्रेस हुकूमत के गिनती के दिन रह गए, टी आर एस फ़्लोर लीडर ई राजेंद्र का बयान

हैदराबाद 28 जनवरी (एन एस एस) असेंबली में टी आर एस के फ़्लोर लीडर ई राजेंद्र ने कहा कि इलाक़ा तेलंगाना में कांग्रेस हुकूमत और पार्टी के ख़त्म हो जाने के लिए गिनती के दिन रह गए हैं। उन्हों ने ये भी एलान किया कि वो हुकूमत को गिरा दें गे और

हैदराबाद 28 जनवरी (एन एस एस) असेंबली में टी आर एस के फ़्लोर लीडर ई राजेंद्र ने कहा कि इलाक़ा तेलंगाना में कांग्रेस हुकूमत और पार्टी के ख़त्म हो जाने के लिए गिनती के दिन रह गए हैं। उन्हों ने ये भी एलान किया कि वो हुकूमत को गिरा दें गे और मुस्तक़बिल क़रीब में अलहदा रियासत तेलंगाना का मक़सद हासिल करेंगे।

टी आर एस क़ाइदीन के एक जलूस को जब असेंबली इमारत के गेट पर सेक्यूरिटी अमला की जानिब से रोक दिया गया तो राजेंद्र ने अहाता असेंबली में मुजस्समा गांधी के पास बैठ कर दिकशहा मनाया।

इस मौक़ा पर मुख़ातब करते हुए राजेंद्र ने ख़ुद उन की धरती पर समारा दिकशहा के लिए उन्हें इजाज़त ना देने पर रियास्ती हुकूमत को अपनी शदीद तन्क़ीद का निशाना बनाया। उन्हों ने कहा कि हद से ज़्यादा पुर जोश पुलिस मुलाज़मीन ने हफ़्ता की शब से सारे इलाक़ा तेलंगाना में तेलंगाना हामी कारकुनों को हिरासत में ले रहे हैं।

TOPPOPULARRECENT