Wednesday , December 13 2017

कांग्रेस हुकूमत को औरंगज़ेब के दौर से जोड़ने की मुज़म्मत

हैदराबाद ।२९। जुलाई : ( सियासत न्यूज़ ) : प्रदेश कांग्रेस जनरल सैक्रेटरी आबिदरसूल ख़ां ने तलगो देशम रुकन राज्य सभा मिस्टर टी देवेंद्र गौड़ की जानिब से कांग्रेस हुकूमत को औरंगज़ेब के दौर-ए-हकूमत से जोड़ने की मुज़म्मत करते हुए अपने र

हैदराबाद ।२९। जुलाई : ( सियासत न्यूज़ ) : प्रदेश कांग्रेस जनरल सैक्रेटरी आबिदरसूल ख़ां ने तलगो देशम रुकन राज्य सभा मिस्टर टी देवेंद्र गौड़ की जानिब से कांग्रेस हुकूमत को औरंगज़ेब के दौर-ए-हकूमत से जोड़ने की मुज़म्मत करते हुए अपने रिमार्कस वापिस लेने और मुस्लमानों से माज़रत ख़्वाही करने पर ज़ोर दिया । उन्हों ने कहा कि सयासी तौर पर बहैसीयत तेलगुदेशम क़ाइद हुकूमत पर तन्क़ीद का देवेंद्र गौड़ को मुकम्मल इख़तियार है ताहम वो चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर किरण कुमार रेड्डी को तन्क़ीद का निशाना बनाने के लिए औरंगज़ेब का नाम घीसटा है जिस पर एतराज़ है ।

औरंगज़ेब अपने दौर के बेहतरीन बादशाह रहे हैं उन्हों ने तालीम-ओ-तर्बीयत पर ख़ुसूसी तवज्जा दी थी कई कॉलिजस और यूनीवर्सिटीयां उन के दौर में क़ायम हुई हैं । नज़म-ओ-नसक़ पर इन का मुकम्मल कंट्रोल था । अदल-ओ-इंसाफ़ में इन का कोई सानी नहीं था । हिंद-ओ-मुस्लिम इत्तिहाद के वो अलमबरदार थे । उन्हों ने अपने हाथ से क़ुरआन भी तहरीर की है ऐसे बादशाह के ख़िलाफ़ ज़हर अफ़्शानी करते हुए मुस्लमानों के जज़बात को ठेस पहोनचाई है ।लिहाज़ा वो अपने रिमार्कस से दसतबरदारी इख़तियार करें और मुस्लमानों से माज़रत ख़्वाही करें । कांग्रेस और तलगो देशम के दौर-ए-हकूमत में अक़ल्लीयतों की तरक़्क़ी और बहबूदका कोई तक़ाबुल नहीं है ।

चंद्रा बाबू नायडू के 9 साला दौर-ए-हकूमत में अक़ल्लीयती बजट सिर्फ 36 करोड़ था कांग्रेस दौर में बढ़ कर 489 करोड़ होगया है । मुस्लमानों को 4 फ़ीसद तहफ़्फुज़ात फ़राहम किया जा रहा है । आला तालीम की फ़ीस रीमबरसमनट करने के साथ स्कालर शपस फ़राहम की जा रही है । हुकूमत की फ़लाही असकीमात में अक़ल्लीयतों को हिस्सादार बनाया गया है । मकानात और आराज़ीयात की तक़सीम में अक़ल्लीयतों को मुनासिब नुमाइंदगी दी गई है ।

TOPPOPULARRECENT