Wednesday , December 13 2017

कांबली का इल्ज़ाम तहक़ीक़ात के काबिल भी नहीं-बी सी सी आई

नई दिल्ली 20 नवंबर (पी टी आई) स्पोर्टस मिनिस्टर अजय माकन ने भले ही विनोद कांबली के इल्ज़ामात की बी सी सी आई की जानिब से तहक़ीक़ात का मुतालिबा किया है लेकिन बी सी सी आई ने वाज़ेह अलफ़ाज़ में कह दिया कि विनोद कांबली का मैच फिक्सिंग इल्ज़ा

नई दिल्ली 20 नवंबर (पी टी आई) स्पोर्टस मिनिस्टर अजय माकन ने भले ही विनोद कांबली के इल्ज़ामात की बी सी सी आई की जानिब से तहक़ीक़ात का मुतालिबा किया है लेकिन बी सी सी आई ने वाज़ेह अलफ़ाज़ में कह दिया कि विनोद कांबली का मैच फिक्सिंग इल्ज़ाम बेबुनियाद है जिस की तहक़ीक़ात की ज़रूरत भी नहीं है।

कांबली ने 1996-ए-के वर्ल्ड कप सेमीफाइनल में श्रीलंका के ख़िलाफ़ खेले गए मुक़ाबले पर तशवीश का इज़हार करते हुए उसे फिक्स्ड क़रार दिया था जिस के बाद आज स्पोर्टस मिनिस्टर अजय माकन ने भी विनोद कांबली के इल्ज़ाम की बी सी सी आई की जानिब से तहक़ीक़ात का मुतालिबा किया था। दरीं असना बी सी सी आई के ओहदेदार राजीव शुक्ला ने कहा कि कांबली का इल्ज़ाम बेबुनियाद है और इस की तहक़ीक़ात की ज़रूरत भी नहीं। उन्हों ने मज़ीद कहा कि कांबली के इल्ज़ाम को हम एहमीयत भी नहीं दे रहे हैं क्योंकि जो शख़्स 15 बरस बाद जागा है इस के ब्यान की कोई एहमीयत नहीं रहती।

मीडीया नुमाइंदों से इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए आई पी एल गवर्निंग कौंसल के चेयरमैन शुक्ला ने मज़ीद कहा कि बी सी सी आई बद उनवान क्रिकेटरस को कभी माफ़ नहीं करेगे और उन के ख़िलाफ़ सख़्त इक़दामात करेगे। शुक्ला ने मज़ीद कहा कि बहुत से ममालिक के क्रिकेट बोर्डस ने खिलाड़ियों को माफ़ किया है लेकिन बी सी सी आई ऐसे खिलाड़ियों को कभी माफ़ नहीं करेगे जो बदउनवानी में मुलव्वस पाए जाते हैं। दूसरी जानिब विनोद कांबली ने 1996-ए-में के श्रीलंका के ख़िलाफ़ खेले गए सेमीफाइनल को फिक्स्ड क़रार देते हुए कहा कि इस मुक़ाबले के बाद मेरा करियर ख़तन होगया क्योंकि इस मैच के बाद मुझे टीम से ख़ारिज करदिया गया था।

विनोद कांबली के इस इल्ज़ाम पर इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए वज़ीर स्पोर्टस माकन ने इस इल्ज़ाम की बी सी सी आई की जानिब से तहक़ीक़ात का मुतालिबा किया और कहा कि जब टीम का कोई खिलाड़ी ऐसा ब्यान देता है तो इस की तहक़ीक़ होनी चाहीए क्योंकि मलिक के अवाम को ये जानने का पूरा हक़ है कि इस वक़्त हक़ीक़त में क्या हुआ था। उन्हों ने मज़ीद कहा कि इस की तहक़ीक़ात होनी चाहीए और अगर कोई ख़ाती पाया जाता है तो उसे सज़ा दी जानी चाहिए। मिनिस्टर ने मज़ीद कहा कि अगर बी सी सी आई एस ज़िमन में कुछ नहीं करता तो फिर वज़ारत ख़ुद अपने तौर पर तहक़ीक़ात करवाएगी।

TOPPOPULARRECENT