Wednesday , May 23 2018

कानकुनी माफ़िया को हुकूमत की पुश्तपनाही

हैदराबाद 23 जनवरी (सियासत न्यूज़ ) रियास्ती हुकूमत कानकुनी माफ़िया की पुश्तपनाहीके ज़रीया बदउनवानी-ओ-बे क़ाईदगियों में मोलव्विस हो रही है रुकन असम्बली तेलगुदेशम मिस्टर आर चन्द्र शेखर ने आज ज़राए इबलाग़ के नुमाइंदों से बातचीत क

हैदराबाद 23 जनवरी (सियासत न्यूज़ ) रियास्ती हुकूमत कानकुनी माफ़िया की पुश्तपनाहीके ज़रीया बदउनवानी-ओ-बे क़ाईदगियों में मोलव्विस हो रही है रुकन असम्बली तेलगुदेशम मिस्टर आर चन्द्र शेखर ने आज ज़राए इबलाग़ के नुमाइंदों से बातचीत करते हुए ये इल्ज़ाम आइद किया । उन्हों ने बताया कि रियास्ती हुकूमत की जानिब से कानकुनी माफ़िया पर कंट्रोल ना किए जाने के सबब रियासत में क़ुदरती वसाइल तबाह होरहे हैं लेकिन हुकूमत को इस की कोई परवाह नहीं ।

मिस्टर आर चन्द्र शेखर ने बताया कि कचधात बाक साईड माईनिंग के ज़रीया माइनिंग माफ़िया करोड़ों रुपय के वसाइल तबाह कररहा है लेकिन हुकूमत की ख़ामोशी से ऐसा महसूस होता है कि रियास्ती हुकूमत की कानकुनी माफ़िया को मुकम्मल सरपरस्ती हासिल है या फिर कानकुनी माफ़िया के हाथों में हुकूमत कठपुतली बनी हुई है ।

रुकन असम्बली तेलगुदेशम ने हुकूमत से मुतालिबा किया कि रियासत में जितनी भी आराज़ीयात कानकुनी केलिए मुख़तस की गई हैं इन तमाम को वापिस हासिल करते हुए कानकुनी केलिए जारी किए गए तमाम लाईसैंस फ़ौरी तौर पर मंसूख़ किए जाएं । मिस्टर आर चन्द्र शेखर ने बताया कि हुकूमत की जानिब से शराब माफ़िया और कानकुनी माफ़िया के मुताल्लिक़ इख़तियार करदा रवैय्या अवाम के लिए तकलीफ़ का बाइस बन रहा है ।

उन्हों ने बताया कि हुकूमत की ख़ामोशी कानकुनी माफ़िया को हौसला फ़राहम कररही है । रुकन असम्बली तेलगुदेशम ने कानकुनी लाईसैंस की अदम मंसूख़ी पर शदीद एहतिजाज का इंतिबाह देते हुए कहा कि तेलगुदेशम पार्टी लाईसैंसों की तंसीख़ ना किए जाने पर बड़े पैमाने पर एहतिजाज करेगी ।

TOPPOPULARRECENT