Monday , May 28 2018

कानकुनी मुआमलात से वज़ीर-ए-दाख़िला की लाइलमी, नामुमकिन

हैदराबाद । 22 नवंबर (सियासत न्यूज़) वज़ीर-ए-दाख़िला मिसिज़ पी सबीता इंदिरा रेड्डी के ख़िलाफ़ भी सी बी आई तहक़ीक़ात करवाई जाएं। तेलगुदेशम महिला सदर मिसिज़ हेमावती ने आज जारी करदा एक ब्यान में हुकूमत से मुतालिबा किया हीका गाली जनार्ध

हैदराबाद । 22 नवंबर (सियासत न्यूज़) वज़ीर-ए-दाख़िला मिसिज़ पी सबीता इंदिरा रेड्डी के ख़िलाफ़ भी सी बी आई तहक़ीक़ात करवाई जाएं। तेलगुदेशम महिला सदर मिसिज़ हेमावती ने आज जारी करदा एक ब्यान में हुकूमत से मुतालिबा किया हीका गाली जनार्धन रेड्डी कानकुनी मुआमलतों में इस वक़्त की वज़ीर कानकुनी मिसिज़ पी सबीता इंदिरा रेड्डी के ख़िलाफ़ भी तहक़ीक़ात करवाई। मिसिज़ हेमावती ने अपने ब्यान में बताया कि कानकुनी के लिए आराज़ीयात की हवालगी और बड़े पैमाने पर बदउनवानीयाँ मुताल्लिक़ा वज़ीर के इलम में लाए बगै़र नामुमकिन है, इसी लिए ओबलापोरम माइनिंग मुआमला में सबीता इंदिरा रेड्डी को भी सी बी आई तहक़ीक़ात का सामना करने केलिए तैय्यार होना चाहिये।

मिसिज़ हेमावती ने बताया कि रियासत में क़ुदरती वसाइल की तबाहै में जो लोग मुलव्वस रहे हैं, उन के ख़िलाफ़ ज़रूरी कार्रवाई के लिए सी बी आई को कानकुनी माफ़िया के तमाम सरगुनों और उन की पुश्तपनाहै करने वालों के ख़िलाफ़ भी कार्रवाई करनी चाहिये। मिसिज़ हेमावती ने बताया कि पी सबीता इंदिरा रेड्डी जो भी वज़ारत में रहें उन्हों ने इस वज़ारत में एक नाकाम वज़ीर की हैसियत से अपनी शनाख़्त बनाई है।

तेलगुदेशम महेला पार्टी सदर ने बताया कि सबीता इंदिरा रेड्डी के दौर-ए-वज़ारत में कानकुनी के लिए आराज़ीयात की तख़सीस के मुआमलात सामने आई, जिन में बड़े पैमाने पर बदउनवानीयाँ हुई हैं। इलावा अज़ीं जब से मिसिज़ सबीता इंदिरा रेड्डी ने वज़ारत-ए-दाख़िला का क़लमदान सँभाला है इस वक़्त से रियासत आंधरा प्रदेश मुख़्तलिफ़ नज़म-ओ-नसक़ के मसाइल से दो-चार है।

रियासत में कोई दिन ऐसा नहीं गुज़र रहा है जिस में ये कहा जा सके कि आज रियासत का ला ऐंड आर्डर बहुत अच्छा रहा। मिसिज़ हेमावती ने बतायाकि तेलगुदेशम पार्टी की जानिब से वो हुकूमत से मुतालिबा करेंगी कि वज़ीर-ए-दाख़िला मिसिज़ पी सबीता इंदिरा रेड्डी के ख़िलाफ़ भी सी बी आई तहक़ीक़ात करवाते हुए उस वक़्त की वज़ारत कानकुनी के किरदार को अवाम के सामने पेश किया जाए ।

TOPPOPULARRECENT