Wednesday , December 13 2017

कानपूर के लिए बी जे पी की वेबसाइट का आग़ाज़

बी जे पी कानपूर के लिए वेबसाइट का आग़ाज़ करेगी जिस पर अवाम से राय हासिल की जाएगी कि सनअती शहर को आलूदगी से पाक कैसे बनाया जा सकता है। बी जे पी की कानपूर शाख़ के सबब सुरेंद्र मेथानी ने आज कहा कि वेबसाइट पर मुख़्तलिफ़ मसनूआत के बारे में तमा

बी जे पी कानपूर के लिए वेबसाइट का आग़ाज़ करेगी जिस पर अवाम से राय हासिल की जाएगी कि सनअती शहर को आलूदगी से पाक कैसे बनाया जा सकता है। बी जे पी की कानपूर शाख़ के सबब सुरेंद्र मेथानी ने आज कहा कि वेबसाइट पर मुख़्तलिफ़ मसनूआत के बारे में तमाम मालूमात अवाम के लिए दस्तयाब रहेंगी ताकि वो शहर को तरक़्क़ी दे सके और इस सिलसिले में पेशरफ़त करसकें।

बेब साईट में शख़्सी रवाबित पार्टी के तमाम क़ाइदीन और वुज़रा से भी मुम्किन होंगे ताकि अवाम उन्हें अपने मसाइल से वाक़िफ़ करवा सके। उन्होंने कहा कि मुक़ामी रुकन पार्लियामान मुरली मनोहर जोशी चाहते हैं कि कानपूर के लिए वेबसाइट में इस सनअती शहर के बारे में मुम्किना हद तक तमाम मालूमात दस्तयाब हो।

मेथानी ने कहा कि रुकन पार्लीयामान मुरली मनोहर जोशी थे जिन्हों ने ख़ाहिश ज़ाहिर की कि बी जे पी के तमाम कारकुनों और अवाम को मुशतर्का तौर पर कानपूर को आलूदगी से पाक शहर बनाने की ज़िम्मेदारी क़बूल करनी चाहिए। मुक़ामी सदर बी जे पी के बमूजब मुरली मनोहर जोशी का ख़्याल था कि कानपूर मुल्क के मालिया में नुमायां हिस्सा अदा करता है, लेकिन उसे हिन्दुस्तान के आलूदा तरीन शहरों में से एक शहर भी क़रार दिया जाता है।

वेबसाइट का इफ़्तेताह आइन्दा हफ़्ते बी जे पी के नामवर क़ाइद रुकन पार्लीयामान मुरली मनोहर जोशी अंजाम देंगे। ये पहली बार जबकि आलूदगी से छुटकारा पाने के लिए इस किस्म का मुनफ़रद इक़दाम किया जा रहा है।

TOPPOPULARRECENT