Thursday , June 21 2018

काबीना में वुज़रा की शमूलीयत तहरीक के ख़िलाफ़ साज़िश

हैदराबाद ०७ फरवरी (सियासत न्यूज़ ):सदर नशीन तलंगाना पोलीटिक्ल जवाइंट एक्शन कमॆटी प्रोफ़ैसर कोन्डा राम ने रियास्ती काबीना में तलंगाना वुज़रा की शमूलीयत को तलंगाना तहरीक को नुक़्सान पहुंचाने की साज़िश क़रार दिया । अख़बारी नुमाइ

हैदराबाद ०७ फरवरी (सियासत न्यूज़ ):सदर नशीन तलंगाना पोलीटिक्ल जवाइंट एक्शन कमॆटी प्रोफ़ैसर कोन्डा राम ने रियास्ती काबीना में तलंगाना वुज़रा की शमूलीयत को तलंगाना तहरीक को नुक़्सान पहुंचाने की साज़िश क़रार दिया । अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए प्रोफ़ैसर कूद नड्डा राम ने कहा कि जिन वुज़रा को काबीना में शामिल किया गया वो तलंगाना मुख़ालिफ़ हैं ।

चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी ने जान बूझ कर मुख़ालिफ़ीन तलंगाना को काबीना में जगह दी है । काबीना में पहले ही मौजूद तलंगानावुज़रा इस मसला पर समझौता करचुके हैं हालाँकि उन्हों ने अवाम से अह्द किया था कि वो तलंगाना के हुसूल केलिए ओहदों की क़ुर्बानी देंगे ।

प्रोफ़ैसर कोन्डा राम ने कहा कि जिन तलंगाना वुज़रा को शामिल किया गया है वो दूसरों की तरह सीमा आंधरा क़ाइदीन की कठपुतली का काम करेंगे । उन्हों ने कहा कि तलंगाना अवाम इन वुज़रा को सबक़ सिखाएं गे जिन्हों ने अवामी जज़बात के ख़िलाफ़ ओहदों को तर्जीह दी है । उन्हों ने कहा कि हुकूमत तलंगाना तलबा और मुलाज़मीन को तहरीक से दूर करने हरबे इस्तिमाल कर रही है । असैंबली में हुकूमत ने ऐलान किया था कि तलंगाना तहरीक मुक़द्दमात से दसतबरदारी इख़तियार की जाएगी लेकिन मुक़द्दमात बरक़रार हैं । मुलाज़मीन के साथ हुकूमत ने जो मुआहिदा किया था इस पर भी अमल नहीं किया गया ।

42 दिन की हड़ताली अय्याम की तनख़्वाह अदा नहीं की गई ।कूद नड्डा राम ने कहा कि जवाइंट ऐक्शण कमेटी तलबा और मुलाज़मीन की जानिब से शुरू किए जाने वाले एहतिजाज की मुकम्मल ताईद करती है ।उन्हों ने कहा कि तलंगाना के ज़िमनी इंतिख़ाबात में अवाम सिर्फ उन ही उम्मीदवारों को कामयाब बनाएंगे जिन्हों ने तलंगाना के लिए ओहदे की क़ुर्बानी दी है । उन्हों ने कहा किज़िमनी इंतिख़ाबात में कांग्रेस और तलगोदीशम को अवाम सबक़ सिखाएंगे

TOPPOPULARRECENT