Saturday , November 18 2017
Home / Sports / कामयाबी पर पाकिस्तान में घर घर मिठाईयों की तक़्सीम

कामयाबी पर पाकिस्तान में घर घर मिठाईयों की तक़्सीम

एशिया कप जीत कर पाकिस्तानी टीम ने अपनी क़ौम को यौम पाकिस्तान का तोहफ़ा दिया मुल्क भर में चिराग़ां के साथ साथ टीम की कामयाबी का जश्न भी उरूज पर रहा । कराँची के बिशमोल मुल्क भर में लाखों अफ़राद पाकिस्तान की फ़तह के साथ सड़कों पर निकल आए ढ

एशिया कप जीत कर पाकिस्तानी टीम ने अपनी क़ौम को यौम पाकिस्तान का तोहफ़ा दिया मुल्क भर में चिराग़ां के साथ साथ टीम की कामयाबी का जश्न भी उरूज पर रहा । कराँची के बिशमोल मुल्क भर में लाखों अफ़राद पाकिस्तान की फ़तह के साथ सड़कों पर निकल आए ढोल बाजे की थाप, सीटियों की आवाज़, दिलफ़रेब रक़्स के मुनाज़िर के दौरान कई मन मिठाईयां भी तक़्सीम कर दी गईं ।

शाइक़ीन ने टेलीफ़ोन और एस एम एस के ज़रीये एक दूसरे को मुबारकबाद दी।एशिया कप क्रिकेट ख़िताब जीतने के बाद मुल्क के दीगर शहरों की तरह कराँची में भी भरपूर जश्न मनाया गया। पाकिस्तानी टीम की जीत के साथ ही शहर के कई इलाक़ों में हवाई फायरिंग की गई नौजवान टोलियों की शक्ल में रक़्स करते हुए सड़कों पर आ गए।

मुख़्तलिफ़ इलाक़ों में मैच देखने के लिए ख़ुसूसी इंतेज़ामात किए गए थे। आर्टस कौंसल, जामिआ कराँची के जमनाज़ीम के इलावा शहर के कई इलाक़ों में बड़ी स्क्रीन नसब की गई थी। पुलिस अहलकार भी मैच देखने में मसरूफ़ नज़र आ रहे थे। कराची में मुक़ीम बंगला देशी बाशिंदों ने भी फाईनल देखने के लिए ख़ुसूसी इंतेज़ामात किए थे।

पाकिस्तान की कामयाबी पर शहर के मुख़्तलिफ़ इलाक़ों में मिठाईयां भी तक़्सीम की गईं। कराँची के इलावा अंदरून सिंध भी मुख़्तलिफ़ शहरों और कस्बों में पाकिस्तानी टीम की जीत का ज़बरदस्त जश्न मनाया गया। ईस्लामाबाद, लाहौर, रावलपिंडी, फैसलाबाद, पेशावर, गुजरांवाला समेत मुल्क के मुख़्तलिफ़ शहरों में पाकिस्तान टीम की जीत के साथ हवाई फायरिंग की गई शायक़ीन ने सड़कों पर वालहाना रक़्स किया।

दरीं असना पाकिस्तानी कप्तान मिसबाह-उल-हक़ ने कहा है कि एशीया कप की फ़तह यादगार है, बंगला देश ने हमें सख़्त जद्द-ओ-जहद पर मजबूर किया ।उन्होंने कहा कि मैच के दौरान एक मरहले पर हम मुश्किल में थे, एज़ाज़ चीमा ने आख़िरी ओवर तवक़्क़ुआत के मुताबिक़ किया। आज़म, उमर अकमल ने अच्छी बैटिंग की। सरफ़राज़ अहमद की इनिंग्स ने हमें जीत दिलवाने में अहम किरदार अदा किया।

शाहिद आफ़रीदी हमेशा की तरह अच्छा खेले। उन्होंने कहा कि 236 रन बनाकर उम्मीद थी कि मैच जीत सकते हैं। क्योंकि विकेट सुस्त थी, बौलरों ने अच्छी बौलिंग करके बंगला देश के लिए मुश्किल पैदा की। कामयाबी टीम की मजमूई काविश का नतीजा है। हर खिलाड़ी ने किरदार अदा किया। बंगला देश को मुबारकबाद देता हूँ, उन्होंने ना सिर्फ टूर्नामेंट का कामयाब इनइक़ाद किया बल्कि चैंपीयन वाली कारकर्दगी दिखाई।

बंगला देशी कप्तान मुशफ़िकुर रहीम ने कहा कि टूर्नामेंट से क़ब्ल हम ने भरपूर तैयारी की थी। फाईनल आसान ना था और दबाव की वजह से हमें शिकस्त हुई ।आख़िरी ओवर में शहादत के 19 रन और सेट बैटस्मैनों तमीम इक़बाल और शकीब के आउट होने से मैच पाकिस्तान के हक़ में चला गया। हम अच्छा खेलने के बावजूद मुक़ाबला का कामयाब इख़तेताम ना कर सके, ताहम ये कारकर्दगी हमारे लिए बड़ी मंज़िल है, आइन्दा मज़ीद बेहतर कारकर्दगी दिखाएगे।

TOPPOPULARRECENT