Saturday , December 16 2017

`कामयाबी हासिल करने के लिए मुत्तहिदा जद्द-ओ-जहद ज़रूरी’

करीमनगर, 15 अप्रेल: बी जे पी क़ौमी जनरल सेक्रेटरी पी मुरलीधर राव‌ ने कहा कि आम चुनाव का माहौल पैदा हो चुका है, साल-ए-रवां को चुनावी साल कहना चाहिए, नई तशकील पाने वाली सभी सतह की कमेटियों के अरकान आमिला ज़िला व इलाक़ाई सतह के सभी को मुत्त

करीमनगर, 15 अप्रेल: बी जे पी क़ौमी जनरल सेक्रेटरी पी मुरलीधर राव‌ ने कहा कि आम चुनाव का माहौल पैदा हो चुका है, साल-ए-रवां को चुनावी साल कहना चाहिए, नई तशकील पाने वाली सभी सतह की कमेटियों के अरकान आमिला ज़िला व इलाक़ाई सतह के सभी को मुत्तहिदा तौर पर मंसूबा बंद तरीक़े से अवाम से मुलाक़ात करने की ज़रूरत है।

मुक़ामी इदारों पंचायत, म्यूनसिंपल , असेम्बली चुनाव में भारी अक्सरियत के साथ बी जे पी की कामयाबी के लिए कोशिश की जानी चाहिए। बी जे पी क़ौमी जनरल सेक्रेटरी पी मुरलीधर राव‌ ने पार्टी से वाबस्ता कारकुनों और क़ाइदीन को मुख़ातिब करते हुए इन ख़्यालात का इज़हार किया। जुमा की शब करीमनगर में पदमा नायिका कुल्लियाना मंडपम में ज़िला बी जे पी पार्टी के ज़ेरे एहतिमाम तक़रीब में उन्हें पुरजोश अंदाज़ में ख़ौरमक़दम करते हुए तहनियत पेश की गई।

मुरलीधर राव‌ ने इस मौक़े पर कहा कि तेलंगाना रियासत का क़ियाम क़ौमी बी जे पी से ही मुम्किन है। तेलंगाना हामियों को चाहिए कि वो अपना वोट बी जे पी को दें। उन्होंने कहा कि वो पार्टी के इस्तिहकाम के लिए 1991 में चुका रेड्डी के साथ चुनाओ में काम किया था, हमारी पार्टी में इख़तिलाफ़ात नहीं हैं, और हमारी पार्टी मुत्तहिदा तौर पर काम करनेवाली पार्टी है, और उस की एक तारीख़ है।

उन्होंने कहा कि हल्दी के किसान, बुनकरों और दीगर मज़दूरों, ख़लीज में परेशान हाल मज़दूरों और किसानों के मसाइल की यकसूई और तरक़्क़ी के लिए बड़े पैमाने पर तहरीक चलाने का मश्वरा दिया। 300 कपड़ा बुनकरों ने ख़ुदकुशी की है उन के ख़ानदानों की बहबूद के लिए करेंगे। इस मौक़े पर गजीला राम कृष्णा रेड्डी ने भी मुख़ातिब किया।

TOPPOPULARRECENT