Monday , December 18 2017

कामा रेड्डी में 68 फ़ीसद राय दही रिकार्ड

कामा रेड्डी:१९मार्च (सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़)हलक़ा असैंबली कामा रेड्डी मुनाक़िदा ज़िमनीइंतिख़ाबात में राय दही 68% रिकार्ड की गई। छोटे मोटे वाक़ियात की बिना मजमूई तौर पर राय दही का परु अमन इनइक़ाद अमल आया । दोमकनडा मंडल के दोमक

कामा रेड्डी:१९मार्च (सियासत डिस्ट्रिक्ट न्यूज़)हलक़ा असैंबली कामा रेड्डी मुनाक़िदा ज़िमनीइंतिख़ाबात में राय दही 68% रिकार्ड की गई। छोटे मोटे वाक़ियात की बिना मजमूई तौर पर राय दही का परु अमन इनइक़ाद अमल आया । दोमकनडा मंडल के दोमकनडा में ई वे ऐमकी ख़राबी की वजह से सुबह राय दही आधा घंटा ताख़ीर से शुरू हुई तो उसी मंडल के ऐसा नगर में 3बजकर 30 मिनट से 4बजकर 30 मिनट तक राय दही रुक गई जिस की वजह से रीटरीनग ऑफीसर मिस्टर सुधा करने 5बजे के अंदर पोलिंग मर्कज़ में मौजूदा तमाम राय दहिंदों को हक़ राय दही से इस्तिफ़ादा की इजाज़त दी।मौज़ा संगमेश़्वर में पोलिंग ऑफीसर मिस्टर किशन की आज सुबह अचानक तबीयत बिगड़ जाने पर उन की जगह दूसरे ओहदेदार को ताय्युनात किया गया ।

भकनोर मंडल के मौज़ा बिस्वा पर मैं पोलिंग स्टेशन में तलगोदीशम उम्मीदवार वीनू गोपाल राओ को पोलिंग स्टेशन के अंदर कार के साथ जाने की इजाज़त दी गई तो टी आराएस उम्मीदवार गमपागोरधन को इजाज़त ना देने पर डी एस पी निज़ाम आबाद राम मोहन राओ और गवर्धन के दरमयान ज़बरदस्त झड़पहोगई । मौज़ा बिस्वा गवर्धन का आबाई मुक़ाम है और 100 मीटर कार पार्क करने की पुलिस की हिदायत पर ज़बरदस्त नाराज़गी ज़ाहिर करते हुए पुलिस से बेहस-ओ-तकरार करना शुरू किया और तलगोदीशम उम्मीदवार को कार के साथ जाने की इजाज़त के बारे में दरयाफ़त किया ।

डी एस पी ने बादअज़ां गमपा गवर्धन के साथ माज़ोरत ख़्वाही की । कामा रेड्डी मंडल के मौज़ा गोड़म में रूरल कांग्रेस के सदर सरीनवास रेड्डी पोलिंग मर्कज़ से 100 मीटर के अंदर पार्क करने पर उन की कार को सीज़ करदिया गया।ज़िमनी इंतिख़ाबात के राय दही के दौरान कई मंडलों में राय दहनदे वोटर स्लिप ना पहुंचने की शिकायत करते हुए हक़ राय दही से महरूम करने की शिकायत करते हुए एहतिजाज किया। आज सुबह 8 बजे से लेकर शाम 5 बजे तक राय दही सुस्त रफ़्तार थी देहातों में राय दहिंदों में जोश-ओ-ख़ुरोश देखा गया तो शहर कामा रेड्डी में राय दहिंदों में जोश-ओ-ख़ुरोश पाया नहीं किया गया और सड़कों को पार्टी के कारकुन भी ग़ैर हाज़िर थे । शहर मेंतक़रीबन 50 फ़ीसद राय दही के इमकानात हैं । इस पी निज़ाम आबाद मिस्टर डी रामा करशनया ने राय दही के मुआइना केलिए कई देहातों का दौरा किया। माचा रेड्डी में सियासत न्यूज़ से बातचीत करते हुए कहा कि पोलिंग मराकज़ का रास्त तौर पर मुआइना किया जा रहा है और कहीं पर भी कोई भी नाख़ुशगवार वाक़िया पेश नहीं आया। 2000 पुलिस मुलाज़मीन को ताय्युनात किया गया है जिस में 6डी एस पी ,6सर्किल इन्सपैक्टरस , 80 सब इन्सपैक्टरस, सी आर पी एफ़ की कंपनीयां ख़िदमात हासिल की जा रही है ।

इंतिख़ाबात के दौरान 2 करोड़ रुपय नक़द ज़बत किया और 48केलो चांदी ज़बत की गई।ज़िमनी इंतिख़ाबात के मौक़ा पर तमाम सयासी जमातों ने अपनी कामयाबी केलिए अनथक कोशिश की थी । कांग्रेस , टी आराएस और तलगोदीशम के दरमयान सहि रुख़ी मुक़ाबलारहा। कामा रेड्डी , दोमकनडा ,भकनोर, माचा रेड्डी मंडलों के इलावा शहर कामा रेड्डी में राय दहिंदों की राय हासिल करने की कोशिश की गई तो राय दहनदे चालाकी के साथ जवाब देते हुए टी आराएस की जानिब इशारा दे रहे थे और कामा रेड्डी हलक़ा में तलंगाना तहरीकका ज़बरदस्त असर-ओ-रसूख़ है और तीनों जमातें इस का भरपूर फ़ायदा उठाने की कोशिश की लेकिन इस में टी आराएस को फ़ायदा पहुंचने के इमकानात हैं।

रीटरीननग ऑफीसर मिस्टर सुधाकर ने बताया कि मौज़ा ईसा नगर में 100 से ज़ाइद राय दहिंदों को ई वे ऐमकी ख़राबी से मुश्किलात का सामना करना पड़ा था । ई वे ऐम की दरूस्तगी के बाद पोलिंग स्टेशन में मौजूदा राय दहिंदों को हक़ राय दही के इस्तिमाल की इजाज़त दी गई । राय दही के दौरान जवाइंट कुलैक्टर हर्षवर्धन, ऐडीशनल ज्वाइंट कुलैक्टर सिरी राम रेड्डी , आई के पी डी वीनकटीशम कामा रेड्डी में कैंप किए हुए थे । ज़िला कुलैक्टर मिस्टर डी विरह प्रसादवक़फ़ा वक़फ़ा से हालात का जायज़ा ले रहे थे । तमाम पोलिंग मराकज़ पर वैब कैमरे नसब किए गए थे।

राय दही के दौरान मीडीया के नुमाइंदों को भी पोलिंग स्टेशन में दाख़िलहोने से रोका जा रहा था ।इलैक्शन कमीशन की जानिब से जारी करदा शनाख़ती कार्ड बताने के बावजूद भी रोकने पर मीडीया के नुमाइंदों ने इस पी मिस्टर डी रामा करशनया , रीटरीनग ऑफीसर सुधा कर रेड्डी से शिकायत के बावजूद भी पुलिस की पोलिंग स्टेशनों में रोकने की कोशिश कर रहे थे ।

TOPPOPULARRECENT