Saturday , December 16 2017

कारपोरेटरस के एहतिजाज पर मेयर को शहर की ख़सता हाल सड़कों का ख़्याल आया

हैदराबाद १५ अगस्त ( एजैंसीज़ ) शहर हैदराबाद में सड़कों की हालत पर अवाम तो मुसलसल एहतिजाज करते और नुमाइंदगीयाँ करते थक गए हैं। अक्सर ये देखा जाता है कि अवाम कारपोरेटरस और अरकान असैंबली को इस के लिए ज़िम्मेदार क़रार देते थे लेकिन अब

हैदराबाद १५ अगस्त ( एजैंसीज़ ) शहर हैदराबाद में सड़कों की हालत पर अवाम तो मुसलसल एहतिजाज करते और नुमाइंदगीयाँ करते थक गए हैं। अक्सर ये देखा जाता है कि अवाम कारपोरेटरस और अरकान असैंबली को इस के लिए ज़िम्मेदार क़रार देते थे लेकिन अब सड़कों की हालत और आली हुक्काम की लापरवाही और तग़ाफ़ुल का आलम ये है कि ख़ुद कारपोरीटरस को एहतिजाज का रास्ता इख़तियार करना पड़ा ।

तेलगुदीशम से ताल्लुक़ रखने वाले कारपोरेटरस ने कल मजलिस बलदिया हैदराबाद के सदर दफ़्तर वाक़्य टैंक बंड के बाब अलद अखिला को मुक़फ़्फ़ल करते हुए एहतिजाज किया । कारपोरीटर संगी रेड्डी सरीनवास रेड्डी और के रामा राव‌ की क़ियादत में तलगोदीशम के दीगर कारपोरेट‌ एरस नेमजलिस बलदिया के सदर दफ़्तर के दो असल दर वामों को बंद करदिया । ये दरवाज़े सुबह 9.45 बजे से दोपहर 12.15 बजे तक बंद रहे । कारपोरीटरस के इस मुनफ़रद एहतिजाज के नतीजा मैं ख़ुद मजलिस बलदिया के अमला को दफ़्तर में दाख़िल होने में दुश्वारियां पेश आएं और वो बाहर ही टहरने पर मजबूर होगए ।

कारपोरीटरस का कहना है कि उन्हों ने शहर में सड़कों की इंतिहाई ख़स्ता हालत और मुरम्मत की ज़रूरत की जानिब मेयर हैदराबाद माजिद हुसैन और कमिशनर बलदिया मिस्टर एमिटी कृष्णा बाबू की तवज्जामबज़ूल करवाने केलिए ये एहतिजाज किया है । शहर में मानसून की बारिश के बाद पहले ही से ख़सताहाल सड़कों की हालत और भी अबतर होगई है । जब ख़ुद कारपोरीटरस को शहर में सड़कों की इंतिहाई ख़स्ता हालत की वजह से एहतिजाज का रास्ता इख़तियार करना पड़ रहा है तो उन सड़कों से अवाम की बेज़ारगी का अंदाज़ा लगाना ज़्यादा मुश्किल नहीं होगा।

तक़रीबन सारे शहर में और खासतौर पर पुराने शहर में सड़कों की हालतइंतिहाई ख़स्ता है और कई सड़कें तो ऐसी हैं जिन पर सफ़र तक़रीबन नामुमकिन है । जी ऐच एमसी के अमला ने कारपोरेटरस के इस एहतिजाज पर पुलिस को फ़ौरी मतला कर दिया और वहां कुछ इज़ाफ़ी फ़ोर्स भी पहूंच गई ताहम कारपोरेटरस ने ख़ुद को गेट केअंदरूनी हिस्से में बंद करलिया और जी ऐच एमसी के एडीशनल कमिशनर ( प्लानिंग ) मिस्टर के धनंजय रेड्डी की मुसलसल अपीलों को नज़रअंदाज करदिया और एहतिजाज ख़त्म‌ करने से इनकार करदिया । मिस्टर धनंजय रेड्डी ने ये तक कहा कि इन के इसएहतिजाज से दूसरी सयासी जमातों को ग़लत पयाम जाएगा ।

ताहम कारपोरीटरस नेएहतिजाज तर्क करने से इनकार करदिया । संगी रेड्डी सरीनवास रेड्डी ने कहा कि दफ़्तर के दरवाज़े उसी वक़्त खोले जाऐंगे जब मेयर हैदराबाद और कमिशनर बलदिया उन से मुलाक़ात करके अवामी मसाइल पर तबादला-ए-ख़्याल करेंगे । धनंजय रेड्डी ने मेयर को फ़ोन करते हुए सूरत-ए-हाल से वाक़िफ़ करवाया और मेयर ने बादअज़ां कारपोरेटरस से मुलाक़ात पर रजामंदी का इज़हार किया ।

मेयर माजिद हुसैन ने इन एहितजाजी कारपोरेटरस से मुलाक़ात की और उन्हें तीक़न दिया कि मजलिस बलदिया की जानिब से सड़कों की मुरम्मत का काम फ़ौरी शुरू किया जाएगा । इस के बाद ही इन कारपोरेटरस ने गैटस खोले ।

TOPPOPULARRECENT