कालापत्थर में बरादर-ए-निसबती ने बहनोई का क़त्ल कर दिया

कालापत्थर में बरादर-ए-निसबती ने बहनोई का क़त्ल कर दिया
पुराने शहर के इलाके कालापत्थर बशारतनगर में सनसनीखेज़ वारदात में बरादर-ए-निसबती ने बहनोई का क़त्ल कर दिया। तफ़सीलात के बमूजब 30 साला मुहम्मद अली साकिन संजय गांधीनगर फ़लकनुमा ने जो ड्राईवर है 6माह पहले रफ़ीअह सुलताना से तीसरी शादी की थी

पुराने शहर के इलाके कालापत्थर बशारतनगर में सनसनीखेज़ वारदात में बरादर-ए-निसबती ने बहनोई का क़त्ल कर दिया। तफ़सीलात के बमूजब 30 साला मुहम्मद अली साकिन संजय गांधीनगर फ़लकनुमा ने जो ड्राईवर है 6माह पहले रफ़ीअह सुलताना से तीसरी शादी की थी लेकिन इस रिश्ते से लड़की के वालिदैन-ओ-दुसरे रिश्तेदार नाराज़ थे। शादी के चंद दिन बाद रफ़ीअह और मुहम्मद अली के दरमयान दूरियां होगई थी और मक़्तूल अपनी बीवी से अलाहिदा था। इस मसले पर रफ़ीअह के भाईयों को ब्रहमी थी।

रफ़ीअह और मुहम्मद अली मसले की यकसूई के लिए बशारतनगर में वाक़्ये भाई के मकान पहुंचे। इस बात की इत्तेला मिलने पर रफ़ीअह का एक और भाई मुहम्मद अहमद भी अपने दुसरे साथीयों सिराज इलयास के हमराह हथियारों के साथ वहां पहूँचा और मुहम्मद अली पर अचानक हमला कर दिया।

इस ने अपनी बहन को ज़द्द-ओ-कूब किया। शदीद ज़ख़मी बहनवाई को रहमत और अहमद ने अपने दुसरे साथीयों की मदद से गाड़ी पर जबरन मीर आलिम टैंक के क़रीब ले जाकर चाक़ूओं से कई ज़रबात लगाए जिस के नतीजे में मुहम्मद अली की आंतें पेट से बाहर निकल आई और वो बरसर मौक़ा हलाक होगया।

मुहम्मद अली ने बहनोई को क़त्ल करने की इत्तेला बज़रीया फ़ोन बहन को दी जिस पर कालापत्थर पुलिस को आगाह किया गया। ए सी पी चारमीनार अशोक चक्रवर्ती मुक़ाम वारदात पर पहुंच कर क्लोज़ टीम को तलब करलिया और कुछ ही देर में तमाम हमला आवरों हरासत में ले लिया। पुलिस ने इस सिलसिले में क़त्ल का एक मुक़द्दमा दर्ज करते हुए तहक़ीक़ात का आग़ाज़ कर दिया।

Top Stories