Wednesday , December 13 2017

काला धन : अडवानी को बजट सेशन में वाईट पेपर का इंतेज़ार

हिंदूस्तानी काला धन जो बैरून-ए-मुल्क जमा किया गया उसे वापस लाने का मसला पार्लीमेंट के दो शंबा को शुरू होने वाले बजट सेशन में नुमायां तौर पर उभरने का इम्कान है जबकि बी जे पी लीडर एल के अडवानी ने आज कहा कि अपोज़ीशन ये जानने को बेचैन है क

हिंदूस्तानी काला धन जो बैरून-ए-मुल्क जमा किया गया उसे वापस लाने का मसला पार्लीमेंट के दो शंबा को शुरू होने वाले बजट सेशन में नुमायां तौर पर उभरने का इम्कान है जबकि बी जे पी लीडर एल के अडवानी ने आज कहा कि अपोज़ीशन ये जानने को बेचैन है कि हुकूमत ने इस मुआमले से किस तरह निमटा है।

वज़ीर फायनेन्स परनब मुकर्जी का पार्लीमेंट को सरमाई इजलास के दौरान ये तीक़न याद दिलाते हुए कि काले धन पर वाईट पेपर ( White Paper) (मोतबर दस्तावेज़) पेश किया जाएगा, अडवानी ने कहा कि ये एक अहम मसला है और अपोज़ीशन काफ़ी तवक़्क़ुआत के साथ मुंतज़िर है।

उन्होंने यहां सहाफ़ीयों को बताया कि में नहीं जानता आया वज़ीर फायनेन्स का काले धन पर वाईट पेपर का गुज़श्ता सेशन में किया गया वायदा पहले हिस्सा में या वक़फ़े के बाद पूरा किया जाएगा। ये ऐसा मसला है जिस पर हमने काफ़ी उम्मीद लगाई है यानी ये कोई आम चीज़ नहीं रहेगी।

उन्होंने कहा कि ये मसला बजाय ख़ुद अहम है और हम वाईट पेपर से जानना चाहेंगे कि हुकूमत ने इससे अब तक किस तरह निमटा है या उस ग़ैरमामूली दौलत को वापस हासिल करने की तजवीज़ रखती है जो अक्सर-ओ-बेशतर गै़रक़ानूनी तरीक़ा से कमाई गई है। लोक सभा में तहरीक अलतवा पर मुबाहिस के दौरान मुकर्जी ने यक़ीन दिलाया था कि हुकूमत काले धन पर क़िरतास-ए-अबयज़ जारी करेगी।

अडवानी की पेश कर्दा तहरीक अलतवा बराए काला धन पर जिसे बादअज़ां नदाई वोट के ज़रीया शिकस्त हुई, पुरजोश मुबाहिस का जवाब देते हुए मुकर्जी ने मौसूला मवाद को मंज़र-ए-आम पर लाने के लिए अपोज़ीशन के मुतालिबा को मुस्तर्द करते हुए कहा था कि इस से बैरूनी ममालिक के साथ तए मुआहिदात की ख़िलाफ़वर्ज़ी होगी और हमारा मुनब्बह‍ ए‍ इत्तेलाआत भी ख़तम हो जाएगा।

TOPPOPULARRECENT