Monday , February 26 2018

काला धन की मालूमात का अफ़शा-ए-करने की हिदायत

सदारती सेक्रेटरेट से ज़ार तूं-ओ-महिकमों केसाथ मुरासलत के फाईल नोटिस फ़राहम करें : सी आई सी

सदारती सेक्रेटरेट से ज़ार तूं-ओ-महिकमों केसाथ मुरासलत के फाईल नोटिस फ़राहम करें : सी आई सी
नई दिल्ली, १० जनवरी: (पी टी आई) सैंटर्ल इन्फ़ार्मेशन कमीशन ने सदर जमहूरीया के सेक्रेटरेट को मुख़्तलिफ़ वज़ारतों और दिल्ली पुलिस के माबैन काला धन से मुताल्लिक़ मुरासलत की तफ़सीलात का अफ़शाइक़ करने की हिदायत दी है।

ये हुक्मनामा एक आर टी आई दरख़ास्त गुज़ार की अपील के पेशे नज़र सामने आया है, जिस ने बैरून-ए-मुल्क पोशीदा गै़रक़ानूनी दौलत के सिलसिले में दीगर सरकारी हुक्काम के बिशमोल फ़ीनानस और उमूर ख़ारिजा की वज़ारतों को अपने तहरीर करदा मुक्तो बात पर कार्रवाई रिपोर्ट के बारे में जानना चाहा था।

समाअत के दौरान अपील कनुंदा ने ये भी ब्यान किया कि उसे बिलख़सूस दफ़्तर सदर जमहूरीया सकरीटरीट से उन की बैंकिंग डीवीजन, वज़ारत फ़ीनानस, वज़ारत उमूर ख़ारिजा और दिल्ली पुलिस के साथ मुरासलत से मुताल्लिक़ फाईल नोटिस के हुसूल में दिलचस्पी है।

चीफ़ इन्फ़ार्मेशन कमिशनर सत्यानंद मिश्रा ने अपने हुक्मनामा में कहा, ऐसा लगता है अपील कनुंदा ने हिंदूस्तानी शहरीयों की जानिब से मुख़्तलिफ़ बैरूनी बैंकों में गै़रक़ानूनी तौर पर जमा किए जाने वाले काले धन के ताल्लुक़ से मुख़्तलिफ़ हुक्काम को मुतअद्दिद मुक्तो बात तहरीर किए & (सदर जमहूरीया सेक्रेटरेट की) सैंटर्ल पब्लिक इन्फ़ार्मेशन ऑफीसर ने उसे बाअज़ मालूमात फ़राहम करते हुए मश्वरा दिया कि बक़ीया हुक्काम से रुजू हो कर हर एक की जानिब से की गई कार्रवाई के ताल्लुक़ से जानकारी हासिल करे।

इस केस के हक़ायक़ का बग़ौर जायज़ा लेने के बाद हमें इस जानकारी का इन्किशाफ़ करने में कोई मसला मालूम नहीं होता है। सी आई सी ने सी पी आई ओ को ये हिदायत भी दी कि अंदरून 10 अय्याम कार मालूमात फ़राहम करे जिस में ऐसी मुताल्लिक़ा फाईलों के फाईल नोटिस की फ़ोटो कापीयां शामिल हूँ जिन में अपील कनुंदा के मुक्तो बात से निमटा गया हो और बैंकिंग डीवीजन, वज़ारत फ़ीनानस, एम ई ए और दिल्ली पुलिस के साथ ख़त-ओ-किताबत की गई हो।

TOPPOPULARRECENT