Tuesday , December 12 2017

किंगफिशर एयर लाईंस सिर्फ 3 माह की तनख़्वाह देने तैय्यार

मुंबई नई दिल्ली, २३ अक्टूबर (पी टी आई) किंगफिशर अर लाईंस ने गुज़श्ता 23 दिन से जारी ताल्लुक़ के ख़ातमा के लिए एक नई पेशकश की है। हड़ताली स्टाफ़ को एयर लाईंस ने उन की वाजिब अलादा तनख़्वाहों की तीन अक़सात की अदायगी की पेशकश की है जो दीवाली से क

मुंबई नई दिल्ली, २३ अक्टूबर (पी टी आई) किंगफिशर अर लाईंस ने गुज़श्ता 23 दिन से जारी ताल्लुक़ के ख़ातमा के लिए एक नई पेशकश की है। हड़ताली स्टाफ़ को एयर लाईंस ने उन की वाजिब अलादा तनख़्वाहों की तीन अक़सात की अदायगी की पेशकश की है जो दीवाली से क़बल अदा कर दी जाएगी लेकिन हड़ताली मुलाज़मीन एयर लाईंस इंतिज़ामीया से तहरीरी तमानीयत का मुतालिबा कर रहा है क्योंकि इनका कहना है कि माज़ी (भूतकाल) में भी एयर लाईंस ने वादा करते हुए उस की तकमील (पूर्ती) नहीं की थी।

मुलाज़मीन के नुमाइंदों को ये पेशकश की गई थी जिन का मुतालिबा है कि इनकी वाजिब अलादा सात माह की तनख़्वाहों के मिनजुमला चार अक़सात की अदायगी फ़िलफ़ौर ( फौरन) अदा कर दी जाय जिस के बाद ही वो दुबारा डयूटी पर रुजू होंगे। मुलाज़मीन के नुमाइंदों और इंतिज़ामीया के नुमाइंदों की मुलाक़ात किंगफिशर हाउस में मुनाक़िद ( आयोजित) की गई थी।

TOPPOPULARRECENT