Tuesday , December 19 2017

किंग आफ़ क्रिकेट सहवाग को पाकिस्तानी साबिक़ खिलाड़ियों की मुबारकबाद

कराँची १० दिसम्बर: (पी टी आई) हिंदूस्तानी धमाको ओपनर वीरेंद्र सहवाग की आलमी रिकार्ड डबल सैंचरी पर पाकिस्तान के कई साबिक़ खिलाड़ियों ने मुबारकबाद देते हुए उन की दिल खोल कर सताइश भी की।

कराँची १० दिसम्बर: (पी टी आई) हिंदूस्तानी धमाको ओपनर वीरेंद्र सहवाग की आलमी रिकार्ड डबल सैंचरी पर पाकिस्तान के कई साबिक़ खिलाड़ियों ने मुबारकबाद देते हुए उन की दिल खोल कर सताइश भी की।

वैस्ट इंडीज़ के ख़िलाफ़ जुमेरात को चौथे वनडे में 219 रंज़ की आलमी रिकार्ड इनिंग खेलने पर पाकिस्तानी क्रिकेट टीम के साबिक़ कप्तान रमीज़ राजा ने सहवाग को मुबारकबाद देते हुए उन्हें किंग आफ़ ऐंटरटेनमैंट क़रार दिया है।

रमीज़ राजा ने कहा है कि सहवाग की नज़र और हाथों में बेहतरीन ताल मेल है जिस की बदौलत वो बेहतरीन इन्निंग खेलने में कामयाब होते हैं। एशियाई ब्रॉड मैन का ख़िताब रखने वाले ज़हीर अब्बास ने सहवाग को एक बेहतरीन खिलाड़ी क़रार देने के इलावा उन्हें एक क्रिकेट के लिए बेहतरीन तफ़रीही खिलाड़ी भी कहा जोकि अवाम को अपनी जानिब मक़नातीस की मानिंद खींचते हैं।

ज़हीर अब्बास ने अपने ब्यान में कहाकि वनडे में डबल सैंचरी स्कोर करना एक ग़ैरमामूली कारनामा है जिस पर वो सहवाग को मुबारकबाद देते हैं। पाकिस्तानी टीम के साबिक़ विकेट कीपर और कप्तान राशिद लतीफ़ ने वीरेंद्र सहवाग की इस शानदार इन्निंग को आस्ट्रेलिया के लिए बुरी ख़बर क़रार दिया हैं।

राशिद लतीफ़ के बमूजब वीरेंद्र सहवाग का इस तरह फ़ार्म में आना यक़ीनन आस्ट्रेलिया के लिए बुरी ख़बर है क्योंकि रवां माह हिंदूस्तान और आस्ट्रेलिया के दरमयान टसट सीरीज़ मुनाक़िद शुदणी है।

लतीफ़ के बमूजब सहवाग का पहले ही आस्ट्रेलिया के ख़िलाफ़ रिकार्ड बेहतर है और अगर वो इस तरह का मुज़ाहरा करते हैं तो फिर ऑस्ट्रेलियाई बोलरों के लिए एक सख़्त इमतिहान दरपेश है। राशिद लतीफ़ ने मज़ीद कहाकि उन्हों ने सहवाग को खेलते हुए क़रीब से देखा है और वो ख़ुद क्रिकेट का एक नया क़ानून है।

पाकिस्तान के एक और साबिक़ विकेट कीपर मुईन ख़ान ने कहाकि 2004 -ए-मुल्तान टसट में सहवाग ने ट्रिपल सैंचरी स्कोर की थी लेकिन वैस्ट इंडीज़ के ख़िलाफ़ वनडे में खेली गई ये डबल सैंचरी इस से कहीं बेहतर और मोस्सर रही। मुईन ख़ान ने मज़ीद कहाकि क्रिकेट को आलमी स्पोर्टस का मर्तबा दिलाने के लिए सहवाग जैसे एन्टरटेनर की ज़रूरत है क्यों कि यही वो खिलाड़ी हैं जो शायक़ीन को मैदान तक लाते हैं।

रमीज़ राजा ने अपने समाजी राबिता के नैटवर्क पर तहरीर करदा ब्यान में कहाकि जब वोन रिचर्ड क्रिकेट से सबकदोश हुए तो मैं समझा था कि क्रिकेट से तफ़रीह का सामान ख़तन होचुका है लेकिन जब सहवाग की आमद हुई तो मैं समझा कि किंग आफ़ ऐंटरटेनमैंट की आमद हो चुकी है। पाकिस्तान के एक और साबिक़ बैटस्मैन बासित अली ने सहवाग की सताइश और उन्हें मुबारकबाद देते हुए उन के बेखौफ तर्ज़ रसाई और खेल की तारीफ़ की। पाकिस्तानी टीम के साबिक़ स्लैक्टर इक़बाल क़ासिम ने अपने टी वी ब्यान में सहवाग की इन्निंग को एक बेहतरीन और तफ़रीह से लैस इन्निंग क़रार दिया। नीज़ उन्हों ने सहवाग को क्रिकेट का सब से ख़तरनाक और तबाहकुन बैटस्मैन क़रार दिया।

TOPPOPULARRECENT