Friday , June 22 2018

किरण कुमार की कारकर्दगी इतमीनान बख्श, तब्दीली की तजवीज़ नहीं

हैदराबाद २३ अगस्त (सियासत न्यूज़) कांग्रेस के रुकन राज्य सभा चिरंजीवी ने कहा कि इन के चीफ़ मिनिस्टर बनने या ना बनने का फ़ैसला अवाम करेंगी। अगर कांग्रेस क़ाइदीन मुत्तहदा तौर पर कोशिश करें तो रियासत में कांग्रेस पार्टी मुसलसल तीसर

हैदराबाद २३ अगस्त (सियासत न्यूज़) कांग्रेस के रुकन राज्य सभा चिरंजीवी ने कहा कि इन के चीफ़ मिनिस्टर बनने या ना बनने का फ़ैसला अवाम करेंगी। अगर कांग्रेस क़ाइदीन मुत्तहदा तौर पर कोशिश करें तो रियासत में कांग्रेस पार्टी मुसलसल तीसरी मीयाद के लिए कामयाबी भी हासिल करेगी।

चिरंजीवी ने आज सादगी से अपना जन्म दिन मनाया और कहा कि इन के चाहने वाले उन्हें चीफ़ मिनिस्टर के ओहदा पर देखने के ख़ाहिशमंद हैं,ताहम चीफ़ मिनिस्टर बनने या ना बनने का फ़ैसला रियासत के अवाम करेंगी। वो ज़िंदगी में आज तक मेहनत से आगे बढ़े हैं और अवामी ख़िदमात अंजाम देने के लिए सयासी मैदान में आए हैं।

फ़िल्म स्टार से सियासत दां बन जाने वाले चिरंजीवी ने कहा किरियासत में 2014-ए-तक चीफ़ मिनिस्टर की तबदीली का कांग्रेस हाईकमान के पास कोईतजवीज़ नहीं ही। इलावा अज़ीं बहैसीयत चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी की कारकर्दगीइतमीनान बख़श ही। कई मसाइल और बोहरान के बावजूद उन्हों ने बेहतरीन कारकर्दगी कामुज़ाहरा किया है।

धर्मना प्रसाद राव‌ का अस्तीफ़ा क़बूल करने में चीफ़ मिनिस्टर की टाल मटोल पालिसी की मुदाफ़अत करते हुए कहा कि चीफ़ मिनिस्टर उजलत पसंदी या अप्पोज़ीशन के दबाव‌ का शिकार हुए बगै़र क़ानूनी माहिरीन और पार्टी के मश्वरा को तर्जीहदे रहे हैं।

उन्हों ने कहा कि रियासत की तरक़्क़ी और ग़रीब अवाम की फ़लाह-ओ-बहबूद के लिए कांग्रेस हुकूमत ने जिन असकीमात को मुतआरिफ़ करवाया था, इस पर अमल भी की है, जिस की मुल्क भर में नज़ीर नहीं मिलती।

अप्पोज़ीशन जमातें हुकूमत के ख़िलाफ़ गुमराह कुन झूटा प्रोपेगंडा करते हुए हुकूमत और कांग्रेस की नेकनामी मुतास्सिर करने की कोशिश कर रही हैं। अगर कांग्रेस क़ाइदीन अपने नज़रियाती इख़तिलाफ़ात फ़रामोश करके एक प्लेटफार्म पर जमा हो जाएं और अप्पोज़ीशन जमातों को मुंहतोड़ जवाब दें तो कांग्रेस तीसरी बार भी इक़तिदार हासिल कर लेगी।

TOPPOPULARRECENT