Saturday , December 16 2017

किरण कुमार रेड्डी की ना तजुर्बा कारी से कांग्रेस समाधि में तब्दील

हैदराबाद । ०८। मई : ( सियासत न्यूज़ ) : साबिक़ रियास्ती वज़ीर डाक्टर शंकर राव‌ ने चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी को बचा क़रार देते हुए कहा कि अपनी ग़लत पालिसीयों और ना तजुर्बा कारी से वो कांग्रेस की ( क़ब्र ) समाधि बना रहे है

हैदराबाद । ०८। मई : ( सियासत न्यूज़ ) : साबिक़ रियास्ती वज़ीर डाक्टर शंकर राव‌ ने चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी को बचा क़रार देते हुए कहा कि अपनी ग़लत पालिसीयों और ना तजुर्बा कारी से वो कांग्रेस की ( क़ब्र ) समाधि बना रहे हैं । अगर 2014 तक किरण कुमार रेड्डी की काबीना बरक़रार रही तो कांग्रेस का सफ़ाया हो जाएगा ।

सदर प्रदेश कांग्रेस कमेटी मिस्टर बी सत्य ना रावना की जानिब से पार्टी के क़ाइदीन को हुकूमत , चीफ़ मिनिस्टर और पार्टी के ख़िलाफ़ खुले आम तन्क़ीद ना करने की हिदायत देने के बावजूद आज साबिक़ रियास्ती वज़ीर कांग्रेस के सीनईर रुकन असैंबली डाक्टर शंकर राव‌ ने चीफ़ मिनिस्टर के ख़िलाफ़ अपनी तन्क़ीदों के सिलसिले को जारी रखते हुए किरण कुमार रेड्डी को बचा क़रार दिया । उन्हों ने पार्टी सदर मिसिज़ सोनीया गांधी को मकतूब रवाना करते हुए कहा कि रियासत में हुकूमत है या नहीं इस का कोई पता ही नहीं चल रहा है ।

ना तजुर्बा कारी के बाइस चीफ़ मिनिस्टर हुकूमत का नज़म-ओ-नसक़ सँभालने में पूरी तरह नाकाम हो गए हैं । अगर चीफ़ मिनिस्टर को फ़ौरी तब्दील नहीं किया गया तो कांग्रेस के होने वाले नुक़्सान को कोई नहीं बचा सकता । हमेशा जगन को तन्क़ीद का निशाना बनाने वाले डाक्टर शंकर राव‌ ने आज जगन को बाप से महरूम होने वाला बच्चा क़रार देते हुए कहा कि जगन के तिरूपति दर्शन को मुतनाज़ा नहीं बनाया जाय और ना ही जगन को हमदर्दी हासिल होने वाले इक़दामात किए जाएं ।

चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी के बीवी और बच्चे क्रिस्चन हैं तिरूपति में पूजा करने के ताल्लुक़ से चीफ़ मिनिस्टर के अरकान ख़ानदान के लिए एक उसूल और जगन के लिए एक उसूल कैसे हो सकता है । पार्टी सदर मिसिज़ सोनीया गांधी ने बदउनवानीयों के ख़िलाफ़ काम करने की हिदायत की हैताहम चीफ़ मिनिस्टर की अंदाज़ कारकर्दगी निराली है । चीफ़ मिनिस्टर बदउनवानीयों के ख़िलाफ़ तहरीक चलाने वालों के ख़िलाफ़ कार्रवाई करते हुए बदउनवानीयों की हौसला अफ़्ज़ाई कर रहे हैं ।

TOPPOPULARRECENT