Thursday , September 20 2018

किरण कुमार रेड्डी, डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर से नाराज़

हैदराबाद 22 जनवरी (सियासत न्यूज़) चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी, डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर दामोधर राज नरसिम्हा से नाराज़ हैं। वो डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर पर, उन के ख़िलाफ़ शंकर राव की बग़ावत की हौसला अफ़्ज़ाई का इल्ज़ाम आइद कर रहे है

हैदराबाद 22 जनवरी (सियासत न्यूज़) चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी, डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर दामोधर राज नरसिम्हा से नाराज़ हैं। वो डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर पर, उन के ख़िलाफ़ शंकर राव की बग़ावत की हौसला अफ़्ज़ाई का इल्ज़ाम आइद कर रहे हैं। उन्हों ने अपने कट्टर हामीयों के सामने अपने दिल की बात ज़ाहिर करते हुए इन ख़्यालात का इज़हार किया। कांग्रेस क़ाइदीन के दरमयान जो सर्द जंग जारी है, वो किसी से ढकी छिपी नहीं है।

तेलंगाना तहरीक को कमज़ोर करने के लिए डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर की दौड़ में शामिल डाक्टर जय गीता रेड्डी को अपने लिए ख़तरा महसूस करते हुए चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने मुख़ालिफ़ तेलंगाना ज़हन रखने वाले दामोधर राज नरसिम्हा को डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर बनाने में अहम रोल अदा किया था, ताहम 5 जनवरी को मुनाक़िदा हुकूमत और पार्टी के दरमयान ताल मेल पैदा करनेवाली राबिता कमेटी के पहले इजलास में डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर की जानिब से चीफ़ मिनिस्टर के ख़िलाफ़ ग़ुलाम नबी आज़ाद से की गई शिकायत के सबब नाराज़ हैं।

पार्टी ज़राए ने बताया कि चीफ़ मिनिस्टर ने इस मसला पर अपने कट्टर हामीयों से बातचीत करते हुए अपनी दिल की भड़ास निकाली है। ज़राए ने बताया कि डाक्टर गीता रेड्डी तेलंगाना तहरीक में पेश पेश थीं, इस लिए चीफ़ मिनिस्टर ने डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर के ओहदा के लिए गीता रेड्डी की बजाय मुख़ालिफ़ तेलंगाना ज़हन रखने वाले दामोधर राज नरसिम्हा को एहमीयत दी थी।

इलावा अज़ीं ज़राए के सामने चीफ़ मिनिस्टर ने ये भी बताया कि बरतरफ़ वज़ीर डाक्टर शंकर रावने उन के ख़िलाफ़ जो भी मुहिम चलाई, इस के पसेपुश्त डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर का हाथ था। चीफ़ मिनिस्टर और सदर प्रदेश कांग्रेस कमेटी के दरमयान अब तक सर्द जंग जारी थी, मगर अब इस जंग में डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर भी शामिल हो गए हैं, क्योंकि उन्हें चीफ़ मिनिस्टर से किसी किस्म का तआवुन ना मिलने की शिकायत है।

TOPPOPULARRECENT