Friday , December 15 2017

किरण कुमार रेड्डी सब से कमज़ोर चीफ मिनिस्टर

चीफ़ मिनिस्टर अपनी नाक़िस कारकर्दगी के लिए वक़्त को ज़िम्मेदार क़रार देने का सिलसिला तर्क करें। तेलगुदेशम पार्टी ने चीफ़ मिनिस्टर की जानिब से गुज़शता यौम किए गए रिमार्कस से दसतबरदारी का मुतालिबा करते हुए कहा कि चीफ़ मिनिस्टर

चीफ़ मिनिस्टर अपनी नाक़िस कारकर्दगी के लिए वक़्त को ज़िम्मेदार क़रार देने का सिलसिला तर्क करें। तेलगुदेशम पार्टी ने चीफ़ मिनिस्टर की जानिब से गुज़शता यौम किए गए रिमार्कस से दसतबरदारी का मुतालिबा करते हुए कहा कि चीफ़ मिनिस्टर अपनी अदम कार कर्दगी को बुरे वक़्त पर महमूल करते हुए पर्दा डालने की कोशिश कर रहे हैं।

सेक्रेटरी तेलगुदेशम पार्टी मिस्टर विरला रामिया ने आज प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब के दौरान कहा कि चीफ़ मिनिस्टर अपनी ज़िम्मेदारीयों से फ़रार इख़तियार करने के लिए सय्यारों का सहारा लेने लगे हैं। उन्हों ने बताया कि चीफ़ मिनिस्टर से 16 माह की कारकर्दगी के मुताल्लिक़ इस्तिफ़सार के आग़ाज़ के साथ ही चीफ़ मिनिस्टर का ये कहना कि जब उन्हों ने ओहदा सँभाला था वो वक़्त ठीक नहीं था।

मिस्टर विरला रामिया ने बताया कि क़ियाम आंधरा प्रदेश के बाद से सब से कमज़ोर तरीन चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी साबित हो चुके हैं, जिन्हों ने इस तरह के रिमार्कस करते हुए ये ज़ाहिर करदिया कि रियासत में हालात किस हद तक अबतर हैं।

तेलगुदेशम क़ाइद ने वाई ऐस आर कांग्रेस के क्रप्शन बिलख़सूस वाई ऐस जगन मोहन रेड्डी की बदउनवानीयों पर इख़तियार करदा चीफ़ मिनिस्टर की ख़ामोशी को तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए कहा

कि जगन मोहन रेड्डी और कांग्रेस के माबैन खु़फ़ीया मुफ़ाहमत होचुकी है, जिस के सबब रियास्ती हुकूमत जगन मुआमला में ख़ामूशी इख़तियार किए हुए है।

TOPPOPULARRECENT