Tuesday , September 25 2018

किरण के तीन साल

हैदराबाद 25 नवंबर एन किरण कुमार रेड्डी ने आंध्र प्रदेश के चीफ़ मिनिस्टर के ओहदे पर आज अपने तीन साल मुकम्मिल कर लीए । इन तीन बरसों के दौरान किरण कुमार रेड्डी कई मरहलों से गुज़रते रहे।

हैदराबाद 25 नवंबर एन किरण कुमार रेड्डी ने आंध्र प्रदेश के चीफ़ मिनिस्टर के ओहदे पर आज अपने तीन साल मुकम्मिल कर लीए । इन तीन बरसों के दौरान किरण कुमार रेड्डी कई मरहलों से गुज़रते रहे।

कभी अलाहिदा रियासत तेलंगाना के मुतालिबा पर इलाके तेलंगाना में आम हड़ताल-ओ-एहतिजाज किया गया तो कभी मुत्तहदा रियासत की बरक़रारी के मुतालिबा पर सीमांध्र इलाके में हड़ताल के साथ साथ ज़बरदस्त एहतेजाज भी किया जा रहा है।

लेकिन एन किरण कुमार रेड्डी ने अपने अज़म के साथ तमाम हालात का सामना किया और काफ़ी हद तक रियासत में बिगड़े हुए हालात पर फ़ौरी तौर पर क़ाबू पाने में कामयाबी हासिल की।

लेकिन हालिया अर्सा के दौरान किरण कुमार रेड्डी ने बहैसीयत चीफ़ मिनिस्टर रियासत की तक़सीम के मसले पर आंध्र प्रदेश की तक़सीम की मुख़ालिफ़त करके मुत्तहदा रियासत का मुतालिबा करते हुए सिर्फ़ सीमांध्र की ताईद कर के अपने आप को उन्होंने सिर्फ़ सीमांध्र चीफ़ मिनिस्टर होने के रोल अदा कर के तेलंगाना अवाम में मुख़ालिफ़ तेलंगाना चीफ़ मिनिस्टर होने का धब्बा लगाया।

जबकि उनके तीन साला दौर में रियासत में नज़म-ओ-ज़बत की बरक़रारी के साथ बेहतर नज़म-ओ-नसक़ भी फ़राहम किया गया। यहां तक कि किरण कुमार रेड्डी की ज़ेरे क़ियादत हुकूमत ने रियासत में अवामी ख़िदमात की फ़राहमी पर ना सिर्फ़ अव्वलीन तर्जीह दी बल्कि अवामी ख़िदमात में मुकम्मिल शफ़्फ़ाफ़ियत लाने के लिए बेहतर कोशिश की है।

बल्कि करप्शन के बगै़र अवामी ख़िदमात इस्तिफ़ादा कननदों को हासिल ना होने के अवाम में पाए जाने वाले शकूक-ओ-शुबहात को ख़त्म करने के लिए कोशां है।

और साथ ही साथ रियासती हुकूमत मुल्क भर में पहली मर्तबा अवाम को हुकूमत की ख़िदमात आसानी के साथ पहूंचने के लिए सरकारी दफ़ातिर में प्रोग्रामों को मुकम्मिल तौर पर शफ़्फ़ाफ़ियत के साथ रूबा अमल लाने के मक़सद से एन किरण कुमार रेड्डी ने मी सेवा प्रोग्राम देही-ओ-शहरी इलाके के अवाम में बेहतर तौर पर-ओ-तेज़ी के साथ अवामी ख़िदमात की फ़राहमी में इंतेहाई मददगार साबित हो रहा है।

इसी दौरान चीफ़ मिनिस्टर्स सेक्रेटेरिएट के ज़राए ने बताया कि पिछ्ले तीन साल के दौरान चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने कई एक नए प्रोग्रामों को ना सिर्फ़ शुरू किया बल्कि पिछ्ले आठ साल से रियासत में रूबा अमल लाए जाने वाले मुख़्तलिफ़ फ़लाह-ओ-बहबूदी प्रोग्रामों की बेहतर अमल आवरी को यक़ीनी बनाया है।

TOPPOPULARRECENT