किरन‌ कुमार रेड्डी का हश्र भी नायडू जैसा होगा

किरन‌ कुमार रेड्डी का हश्र भी नायडू जैसा होगा
हैदराबाद-04 अप्रैल (सियासत न्यूज़) बर्क़ी शरहों में इज़ाफ़ा के ख़िलाफ़ अहतजाजा वदीअत सुविधा का मुहासिरा की कोशिश करने वाले टी आर ऐस कारकुनों को पुलिस ने गिरफ़्तार कर लिया। क़ाइद मुक़न्निना टी आर ऐस मिस्टर ई राजिंदर ने चीफ़ मिनिस्

हैदराबाद-04 अप्रैल (सियासत न्यूज़) बर्क़ी शरहों में इज़ाफ़ा के ख़िलाफ़ अहतजाजा वदीअत सुविधा का मुहासिरा की कोशिश करने वाले टी आर ऐस कारकुनों को पुलिस ने गिरफ़्तार कर लिया। क़ाइद मुक़न्निना टी आर ऐस मिस्टर ई राजिंदर ने चीफ़ मिनिस्टर को इंतिबाह दिया कि बर्क़ी शरहों पर नज़रसानी नहीं की गई तो चंद्रा बाबू नायडू जैसा हश्र होगा। बर्क़ी शरहों में इज़ाफ़ा के ख़िलाफ़ इलाक़ा तेल्गाना में टी आर उसकी जानिब से एहितजाजी धरना मुनज़्ज़म किया गया।

अटाला राजिंदर की क़ियादत में वदीअत सुविधा पर टी आर उसने एहितजाजी धरना मुनज़्ज़म किया। रुकन असैंबली पोचाराम सरीनवास रेड्डी, साबिक़ वज़ीर एन नरसिम्हा रेड्डी के इलावा दीगर क़ाइदीन-ओ-कारकुनों ने हिस्सा लिया। ख़ैरत आबाद में थोड़ी देर तक ट्रैफ़िक निज़ाम दिरहम ब्रहम रहा। पुलिस ने तमाम एहितजाजी कारकुनों को गिरफ़्तार कर लिया। टी आर इसके धरना को नाकाम बनाने पुलिस ने एक दिन क़बल ही अहम क़ाइदीन को गिरफ़्तार कर लिया था, इस के बावजूद टी आर ऐस कारकुनों ने पुलिस को चकमा दे कर वदीअत सुविधा पहुंच कर धरना दिया।

धरना से ख़िताब करते हुए ई राजिंदर ने कहा कि कांग्रेस ने 2009-ए-में मज़ीद पाँच साल कांग्रेस को इक़तिदार सौंपने पर बर्क़ी शरहों में किसी किस्म का इज़ाफ़ा ना करने और किसानों को 9 घंटे मुफ़्त बर्क़ी सरबराही का वाअदा किया था, लेकिन अब चीफ़ मिनिस्टर किरण कुमार रेड्डी ने बर्क़ी शरहों में इज़ाफ़ा कर दिया ही, जिस की टी आर ऐस मुज़म्मत करती ही। उन्हों ने कहा कि देही इलाक़ों में बर्क़ी सरबराही का निज़ाम मफ़लूज हो गया ही, अवाम और किसान परेशान हैं, सनअतें बंद हो रही हैं।

बर्क़ी शरहों में इज़ाफ़ा से दसतबरदारी तक टी आर उसका एहतिजाज जारी रहेगा। वाज़िह रहे कि महबूबनगर में सय्यद इबराहीम, ज़िला वरनगल मैं रुकन असम्बली विनय भास्कर और आदिल आबाद में रुकन असम्बली जोगू रामना की क़ियादत में एहतिजाज किया गया।

Top Stories