Thursday , December 14 2017

किशनगंज कर्फ़यू में 3 घंटों की नरमी

एक इबादतगाह के क़रीब एक ज़बह किए हुए जानवर के पाए जाने के बाद मुनज़्ज़म किए गए ज़बरदस्त एहतेजाज और बादअज़ां किशनगंज में नाफ़िज़ किए गए 40 घंटे के कर्फ़यू के बाद अब ज़िला इंतेज़ामिया ने सहपहर 3 बजे ता शाम 6 बजे कर्फ़यू में नरमी का ऐलान किया है

एक इबादतगाह के क़रीब एक ज़बह किए हुए जानवर के पाए जाने के बाद मुनज़्ज़म किए गए ज़बरदस्त एहतेजाज और बादअज़ां किशनगंज में नाफ़िज़ किए गए 40 घंटे के कर्फ़यू के बाद अब ज़िला इंतेज़ामिया ने सहपहर 3 बजे ता शाम 6 बजे कर्फ़यू में नरमी का ऐलान किया है।

डिस्ट्रिक्ट मजिस्ट्रेट अनिमेश कुमार प्राशर ने बताया कि डिस्ट्रिक्ट कलेक्टर‌ से 3.30 बजे एक अमन मार्च का इनीक़ाद किया जाएगा जिस में मुख़्तलिफ़ पार्टीयों के क़ाइदीन डिस्ट्रिक्ट पुलिस और सियोल ओहदेदारान शिरकत करेंगे जहां वो अवाम से अपील करेंगे कि ला ऐंड आर्डर को बहरसूरत क़ायम रखते हुए समाजी यकजहती का सबूत दें।

दरीं असना पुलिस सुप्रिटेंडेंट‌ दीपक डॉ रुनवाल ने कहा कि बीमार अफ़राद को मुश्किलात से बचाने के लिए मेडिकल ख़िदमात को बहाल कर दिया गया है। उन्होंने अवाम का शुक्रिया अदा किया कि दो रोज़ क़बल ज़बह किए हुए जानवर के एक इबादतगाह के क़रीब पाए जाने के बावजूद हालाँकि कशीदगी ज़रूर पैदा हुई थी लेकिन अवाम ने ज़बरदस्त सब्र-ओ-तहम्मुल का मुज़ाहरा करते हुए नज़म-ओ-ज़बत क़ायम रखा।

डॉ रुनवाल ने मज़ीद कहा कि इस सिलसिले में एक एफ़ आई आर दर्ज करते हुए सात मुश्तबा अफ़राद को हिरासत में लिया गया है।

TOPPOPULARRECENT