Monday , December 18 2017

किशन जी के एनकाउन्टर पर हुकूमत से वज़ाहत तलबी

नई दिल्ली २६ नवंबर( पी टी आई ) सी पी आई क़ाइद गुरूदास दास गुप्ता ने आज माविस्ट क़ाइद किशन जी की हलाकत पर शुबा का इज़हार करते हुए हुकूमत से वज़ाहत तलब की है कि इस बात पर रोशनी डाली जाय कि आया किशन जी को गिरफ़्तारी के बाद मौत के घाट उतारा

नई दिल्ली २६ नवंबर( पी टी आई ) सी पी आई क़ाइद गुरूदास दास गुप्ता ने आज माविस्ट क़ाइद किशन जी की हलाकत पर शुबा का इज़हार करते हुए हुकूमत से वज़ाहत तलब की है कि इस बात पर रोशनी डाली जाय कि आया किशन जी को गिरफ़्तारी के बाद मौत के घाट उतारा गया या वो वाक़ई ऎन्काउन्टर में मारे गए ?

वज़ीर-ए-दाख़िला पी चिदम़्बरम को एक मकतूब तहरीर करते हुए उन्हों ने इद्दिआ किया कि अख़बारात और इलैक्ट्रॉनिक मीडीया में एन्काउन्टर की जो ख़बरें शाय हो रही हैं इन से ये मालूम होता हीका वो फ़र्ज़ी एन्काउन्टर था ।

लिहाज़ा ज़रूरत इस बात की है कि इस मुआमला की मुकम्मल तहक़ीक़ात की जाई। याद रहे कि 58 साला मौला चोला कोटेश्वर राव् जो किशन जी के नाम से मशहूर थे कल सिक्यॊरिटि अफ़्वाज के साथ जंगल में हुई एक मुठ्भॆड् के दौरान हलाक हो गए ।

हालाँकि हैरतअंगेज़ तौपर सिर्फ एक रोज़ क़बल ही किशन जी वहां से निकल भागने में कामयाब होगए थे ।

उन्होंने हुकूमत से किशन जी की नाश की शनाख़्त के लिए उन के रिश्तेदारों को यहां लाने और नून की आख़िरी रसूमात तक ठहरने का इंतिज़ाम करने का मुतालिबा किया ।

TOPPOPULARRECENT